تاخیر زمان انتشار بازی High on Life

تصویر هنری بازی High on Life

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.



منبع

High on Life ابتدا در جریان شوکیس بازی‌های ایکس باکس و بتسدا در خرداد امسال معرفی شد. High on Life اثری در سبک تیراندازی اول شخص آمیخته با حس طنز است که در ساخت آن جاستین رویلند، سازنده انیمیشن Rick and Morty مشارکت دارد.

در این بیانیه آمده است: «از آنجایی که ما در تلاش هستیم تا بهترین تجربه‌ی ممکن را برای High on Life ایجاد کنیم، تاریخ انتشار بازی به ۱۳ دسامبر ۲۰۲۲ موکول شد. تیم سازنده برای تجربه‌ی بازی توسط شما هیجان‌زده است. ما از شما برای صبر و حمایت مداوم سپاسگزاریم».

High on Life نیز یکی از بازی‌هایی به شمار می‌آید که در رویداد افتتاحیه‌ی گیمزکام امسال نمایشی خواهد داشت. در اوایل این ماه جف کیلی، مجری و تهیه‌کننده‌ی رویداد زنده‌ی افتتاحیه‌ی گیمزکام اعلام کرد که ویدئویی جدید و انحصاری از این بازی نمایش داده خواهد شد. High on Life قرار است در تاریخ ذکر شده روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. این بازی از روز عرضه در دسترس کاربران گیم پس قرار خواهد گرفت.

با اعلام استودیوی اسکوانچ گیمز، تاریخ عرضه‌ی بازی High on Life تا ماه دسامبر سال جاری میلادی تأخیر خورد.

به‌تازگی استودیوی اسکوانچ گیمز در حساب توییتر خود اعلام کرد زمان عرضه بازی High on Life از تاریخ انتشار اولیه‌ی برنامه‌ریزی شده در ماه اکتبر به تعویق افتاده و به روز ۲۲ آذر (۱۳ دسامبر) امسال موکول شده است. در ادامه استودیوی اسکوانچ گیمز در حساب توییتر خود یک بیانیه را منتشر کرد.

بخوانید  Rainbow Six Siege Year 3, Season 4 Operation Wind Bastion Revealed