زمان راه اندازی مجدد Blade تغییر کرده است

گفته شده که راه اندازی مجدد Blade در ابتدا قرار بود در گذشته اتفاق بیفتد، اما اکنون زمان تغییر کرده است.

راه اندازی مجدد فیلم Blade تاکنون با تغییرات زیادی روبرو بوده و اکنون جدیدترین آن است اخبار سینما و تلویزیوناطلاعات جدیدی از تغییرات در روند تولید این فیلم منتشر شده است. چندی پیش مشخص شد که Yann Dimanj، کارگردان White Boy Rick که قرار بود ریبوت Blade را کارگردانی کند، رسما از این پروژه جدا شده است و حالا مارول استودیو به دنبال کارگردان جدید است. اکنون اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت پروژه منتشر شده است.

هالیوود ریپورتر اطلاعاتی را از پیش نویس های اولیه فیلمنامه Blade منتشر کرده است که بسیار متفاوت از نسخه فعلی است. فیلمبرداری Blade قرار بود در اواخر سال 2023 آغاز شود، فیلم در دهه 1920 و با بازی میا گاث در نقش خون آشامی به نام لیلیت که به دنبال خون دختر بلید است. هالیوود ریپورتر می گوید مارول همچنین یک صحنه قطار بزرگ ساخته است که دیگر مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

فن آرت بلید با بازی ماهرشالا علی

با این حال انتظار می رود این قطار در پروژه دیگری از دیزنی مورد استفاده قرار گیرد. Blade اکنون قرار است در زمان حال تنظیم شود، اما هیچ اطلاعاتی درباره داستان یا داستان در دسترس نیست. بلید دو کارگردان را از دست داده و اکران فیلم چندین بار به تعویق افتاده است. Blade در حال حاضر برای اکران در تاریخ 7 نوامبر 2025 برنامه ریزی شده است، اما با توجه به برنامه مارول برای اکران 2-3 فیلم در سال، احتمالاً به سال 2026 به عقب کشیده می شود.

بخوانید  جیمز گان به طرفداران می‌گوید که برای راه‌اندازی مجدد DC باید انتخاب‌های سختی انجام شود

و اریک پیرسون، نویسنده فیلمنامه چهار شگفت انگیز، بیوه سیاه، صاعقه، ثور: راگناروک و گودزیلا علیه. کنگ روی آخرین نسخه فیلمنامه Blade کار می کند که قبلا توسط مایکل گرین، نویسنده Logan و Blade Runner 2049 نوشته شده بود. با این حال گفته می شود که حضور پیرسون نکته مثبتی است، زیرا در اکثر آثار مارول او. در حال آماده سازی این پروژه ها برای شروع فیلمبرداری است و در اکثر کارها چنین نقشی دارد.

Mia Goth در Maxxine

به هر حال ماهرشالا علی در نقش اریک بروکس با نام مستعار بلید، میا گوث و دلروی لیندو همچنان در فیلم Blade حضور خواهند داشت و ایفای نقش می کنند. گفته می شود فیلم Blade با رده سنی بزرگسالان تولید و اکران می شود. با این حال زمان تولید فیلم مشخص نیست و احتمال اکران فیلم در سال 2025 بسیار کم است همچنین بودجه Blade قرار است کمتر از 100 میلیون دلار باشد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر