زمان خاموش شدن سرورهای آنلاین بازی های Nintendo 3DS و Wii U مشخص شد


نینتندو تاریخ غیرفعال شدن بازی های آنلاین پلتفرم های 3DS و Wii U را مشخص کرد.

سال گذشته، نینتندو تایید کرد که قصد دارد سرویس بازی آنلاین را برای پلتفرم‌های Nintendo 3DS و Wii U در اوایل آوریل 2024 تکمیل کند. اکنون این شرکت در نسخه جدیدی اعلام کرده است که تجربه آنلاین هر دو بازی کنسول ذکر شده در آن غیرفعال خواهد شد. 20 آوریل 1403 (8 آوریل 2024). نینتندو در بیانیه‌ای گفت: «از ماه آوریل، تجربه آنلاین بازی‌ها و سایر ویژگی‌ها با استفاده از سرویس ارتباط آنلاین در نرم‌افزارهای Nintendo 3DS و Wii U به پایان می‌رسد. از حمایت مداوم شما از محصولات ما بسیار سپاسگزاریم.

نینتندو فروشگاه‌های الکترونیکی هر دو کنسول را در مارس ۲۰۲۳ بست، اما بازیکنان همچنان می‌توانند به خدمات آنلاین بازی، از جمله بخش‌های چند نفره و رتبه‌بندی‌شده دسترسی داشته باشند. اکنون، با پایان یافتن این فرصت در آوریل آینده، بازیکنان تنها می‌توانند بازی‌ها را به‌صورت آفلاین در 3DS و Wii U تجربه کنند.

نینتندو همچنین توضیح داد که پس از پایان خدمات آنلاین، بازیکنان به طور استثنایی می توانند به کشف دو بازی Pokémon Bank و Poké Transporter به صورت آنلاین ادامه دهند. زیرا هر دوی این بازی‌ها هنوز پایگاه بازیکنان زیادی دارند و بسیاری از مکانیک‌های اصلی آن‌ها بر اساس خدمات آنلاین کار می‌کنند. نینتندو همچنین تاکید کرد که بیانیه اخیر فقط در مورد عملکرد آنلاین بازی ها اعمال می شود و بازیکنان همچنان می توانند بازی ها، به روز رسانی ها و بسته های الحاقی خریداری شده از فروشگاه نینتندو را برای آینده قابل پیش بینی دریافت کنند.

بخوانید  در تریلر بسته الحاقی Burning Shores Horizon Forbidden West از آب به آسمان پرواز کنید
تحریریه مجله بازی یک گیمر