زمان باز کردن قفل Final Fantasy 7 Rebirth مشخص شد، اکنون به صورت زنده از قبل بارگذاری می شود

فقط چند ساعت، نه روز، تا راه اندازی Final Fantasy VII Rebirth، ادامه سفر Cloud و شرکتی که در Final Fantasy VII Remake در سال 2020 آغاز شد، باقی مانده است. انتظار می رود که Square Enix RPG در ساعت 21:00 به وقت PT در 28 فوریه باز شود. نیمه شب ET در 29 فوریه در ایالات متحده در PSN. در دیگر مناطق جهان، انتظار می‌رود این بازی به صورت دیجیتالی در نیمه شب 29 فوریه به صورت محلی در دسترس قرار گیرد.

علاوه بر این، Final Fantasy VII Rebirth را می توان از قبل بارگذاری کرد در حال حاضر، بازیکنان PS5 آماده هستند تا درست در نیمه شب از شمشیر Buster استفاده کنند. به یاد داشته باشید که RPG در حال حاضر در انحصار سیستم سونی است.

زمان انتشار Final Fantasy VII Rebirth

  • 9 بعد از ظهر PT 28 فوریه / 12:00 ET 29 فوریه – ایالات متحده
  • 00:00 در 29 فوریه – به صورت محلی برای سایر مناطق

GameSpot همچنین دارای راهنمای پیش‌سفارش Final Fantasy VII Rebirth برای افرادی است که می‌خواهند نسخه‌های فیزیکی بازی را بررسی کنند. همچنین نسخه Digital Deluxe نیز وجود دارد که دارای یک مینی موسیقی متن دیجیتال، کتاب هنری دیجیتال و پاداش‌های درون بازی است.

اگر برای شروع RPG تا دیر وقت بیدار می مانید، به خاطر داشته باشید که احتمالاً تکمیل آن در یک روز ممکن نخواهد بود. در اینجا آمده است که اکثر بازیکنان چقدر طول می کشد تا Final Fantasy VII Rebirth را کامل کنند. یا شاید به دنبال خواندن نقدهای بیشتر از بازی در طول روز هستید. اگر چنین است، این خلاصه بررسی Final Fantasy VII Rebirth را بررسی کنید.

بخوانید  Final Fantasy VII Rebirth: پایان توضیح داده شده... (اسپویل)

برای اطلاعات بیشتر، بررسی Final Fantasy VII Rebirth از GameSpot را بررسی کنید یا با یافتن همه چیزهایی که در Final Fantasy VII Remake اتفاق افتاده است، داستان را دنبال کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر