رویداد جمعه سیاه Razer شامل کاهش قیمت برای لپ‌تاپ‌های بازی، کیبورد و موارد دیگر است


ریزر رسما راه اندازی شد رویداد آخر هفته سایبری جمعه سیاه 2023، این فرصت را به شما می دهد تا در لپ تاپ ها، هدست ها، کیبوردها و سایر لوازم جانبی محبوب صرفه جویی کنید. معاملات تا 28 نوامبر ادامه خواهد داشت، بنابراین شما فقط چند روز فرصت دارید تا کاتالوگ را مرور کنید و چیزی را پیدا کنید که مطابق با نیازهای شما باشد، اگرچه داغترین اقلام ممکن است قبل از آخرین روز به فروش برسند.

اگر برای بررسی همه معاملات به کمک نیاز دارید، برخی از نکات برجسته را جمع آوری کرده ایم. این شامل همه چیز می شود، از کاهش قیمت 1500 دلاری در لپ تاپ تا برخی از پایین ترین قیمت هایی که برای گیم پدها و موس ها دیده ایم.


لپ تاپ های گیمینگ

شرحی ارائه نشده است

لپ‌تاپ‌های بازی بخش قابل‌توجهی از فروش جمعه سیاه ریزر را تشکیل می‌دهند و تقریباً هر محصولی در محدوده پریمیوم نوعی تخفیف یا پیشنهاد دریافت می‌کند. انتخاب کنید لپ تاپ های Razer Blade 18 با پردازنده گرافیکی سری RTX 40 با کارت های هدیه Razer Store به ارزش حداکثر 400 دلار همراه باشید. در ضمن خرید لپ تاپ با پردازنده گرافیکی سری RTX 30 هم شامل تخفیف و هم گیفت کارت 200 دلاری می شود. سایر لپ تاپ های سری RTX 40 نیز با هدایای رایگان ارائه می شوند. تخفیف‌ها براساس مدل متفاوت است، اما می‌توانید یک نسخه از بازی Alan Wake II یا بسته بازی Assetto Corsa Coptizione را با تخفیف دریافت کنید.

وقتی صحبت از افت قیمت به میان می آید، یکی از قابل توجه ترین موارد این است Razer Blade 15 با RTX 3070 Ti فقط با 1800 دلار (به جای 3000 دلار). این یک معامله عالی است و فقط تا 28 نوامبر ادامه دارد. شما همچنین از کاهش خوبی بهره مند خواهید شد Blade 15 با RTX 3080 Ti اگر به قدرت بیشتری نیاز دارید؛ و توده Blade 17 با RTX 3070 Ti شاهد کاهش قیمت 1500 دلاری هستیم. در مورد سری RTX 40، می توانید یک Razer Blade 14 با RTX 4060 برای 2000 دلار (به جای 2400 دلار).

بخوانید  پربارترین بازی های PS5 و PS4 در نوامبر 2022 فاش شد

بنابراین، اگر در بازار لپ‌تاپ Razer هستید، اکنون زمان مناسبی برای خرید آن است. برخی از نکات برجسته را در زیر بررسی کنید:


موس بازی

چندین موس بازی مختلف برای جمعه سیاه به فروش می رسد، از جمله ماوس محبوب Razer Viper Ultimate با ایستگاه شارژ. Viper Ultimate با طراحی دوسویه، عمر باتری تا 70 ساعت و سنسور اپتیکال قابل اعتماد Razer Focus+، یک همراه ایده آل برای بازی است. و اکنون که با قیمت 90 دلار به فروش می رسد (150 دلار بود)، توصیه کردن آن آسان تر از همیشه است. همچنین از یک داک شارژ همراه برای شارژ نگه داشتن آن در بین جلسات بهره خواهید برد. اگر به دنبال چیز کمی ارزان‌تر هستید، نگاهی به آن بیندازید ریحان V2، زیرا قیمت آن 30 دلار کاهش یافت و اکنون فقط 50 دلار قیمت دارد. این 11 دکمه قابل برنامه ریزی و یک دست و پا زدن چند منظوره را ارائه می دهد که ده ها راه برای سفارشی کردن استفاده از آن و بهبود بازی در اختیار شما قرار می دهد.

بخوانید  نمایش گیم پلی پروتکل آبی

کیبورد و موس بازی

شرحی ارائه نشده است

به دنبال یک صفحه کلید جدید هستید؟ بیشتر از این نگاه نکنید Huntsman V2 TKL (سوئیچ های خطی)، که از 160 دلار معمول خود به 130 دلار کاهش یافته است. اگر چیزی حتی فشرده تر می خواهید، شکارچی مینی همچنین با قیمت 110 دلار (130 دلار) به فروش می رسد. هر دو با استانداردهای بالای Razer ساخته شده‌اند و سوئیچ‌های پاسخ‌گو، ساختار بادوام و تعداد زیادی چراغ RGB قابل برنامه‌ریزی را ارائه می‌دهند. می توانید هر یک از این کیبوردها را با آن جفت کنید ماوس گیمینگ Razer Viper V3 HyperSpeed ​​با قیمت 85 دلار (120 دلار)که همراه با دانگل HyperPolling می باشد.


هدست و اسپیکر بازی

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

هیچ کمبودی در فروش هدست برای رویداد جمعه سیاه Razer وجود ندارد، اما یکی از بهترین پیشنهادها برای هدست نمادین است. Black Shark V2. با ارائه درایورهای 50 میلی متری و میکروفون کاردیوئید HyperClear، همراهی عالی برای بازی های رقابتی است. به لطف بالشتک های فوم مموری و هدبند نرم بسیار راحت است. شما همچنین مقرون به صرفه ترین را پیدا خواهید کرد کراکن فقط 50 دلار ذکر شده است و کوسه سر چکشی هدفون 90 دلاری (130 دلار بود). از طرف دیگر، می‌توانید نوار صوتی و ساب ووفر بازی را به تنظیمات خود اضافه کنید Razer Leviathan V2 230 دلار (به جای 250 دلار).


کنترلرها و پایه های شارژ

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

چه برای ایکس‌باکس یا رایانه شخصی به گیم‌پد نیاز داشته باشید، سری کنترلرهای سبک حرفه‌ای Razer’s Wolverine ارزش بررسی دارد. یکی از بهترین معاملات برای Razer Wolverine V2، زیرا قیمت آن 30 درصد کاهش یافته است و اکنون فقط 70 دلار (به جای 100 دلار) قیمت دارد. این کنترلر دارای دکمه‌های لمسی قابل تعویض مجدد، پد جهت پاسخگو و توانایی کوتاه کردن فاصله فعال‌سازی ماشه‌ها، یک کنترل‌کننده فوق‌العاده است. THE Wolverine V2 Chroma50 دلار تخفیف دارد – پس اگر به چیزی با گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر نیاز دارید نگاهی دقیق‌تر بیندازید. شما همچنین می توانید یک پایه شارژ دارای مجوز رسمی برای کنترلر بی سیم ایکس باکس شما به قیمت 30 دلار.

بخوانید  خوش بینی سونی از مجموع فروش PS5 به بیش از 108 میلیون دستگاه

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر