رویداد جدید نینتندو دایرکت به تعویق افتاد

به نظر می رسد که رویداد جدید نینتندو دایرکت به دلیل پادکست ایکس باکس به این هفته موکول شده است.

اوایل این ماه، گزارش‌هایی مبنی بر برگزاری رویداد دایرکت نینتندو بین ۲۳ تا ۲۶ بهمن (۱۲ و ۱۵ فوریه) منتشر شد. اما این اتفاق نیفتاد و طرفداران را متعجب کرد که آیا چنین رویدادی هرگز رخ خواهد داد. اکنون یک خودی قابل اعتماد ادعا کرده است که چنین برنامه ای وجود دارد و وجود دارد.

همانطور که یکی از منابع داخلی نینتندو پیورو در مجموعه ای از توییت ها اشاره کرد، قرار است در این هفته رویدادی در نمایشگاه شریک مستقیم نینتندو برگزار شود. گروه جف اخیراً اعلام کرد که این رویداد در ابتدا برای هفته گذشته برنامه ریزی شده بود، اما به دلیل پادکست در ایکس باکس به تعویق افتاد. در این پادکست، مایکروسافت از انتشار چهار بازی کمتر شناخته شده ایکس باکس شخص اول برای پلتفرم های رقیب خبر داد.

این نشان می دهد که حداقل یکی از این بازی ها احتمالاً در رویداد آینده نینتندو دایرکت معرفی خواهد شد. به نظر می رسد این لیست شامل Hi-Fi Rush، Pentiment، Sea of ​​Thieves و Grounded باشد، اما باید دید در آینده نزدیک کدام یک از این بازی ها به طور رسمی برای نینتندو سوییچ تایید خواهند شد.

علاوه بر این، Pyoro ادعا کرد که بازی پلتفرم سه بعدی Penny's Big Breakaway از Evening Star و Private Division در رویداد آتی Nintendo Direct به نمایش گذاشته خواهد شد و تاریخ انتشار آن نیز اعلام خواهد شد. فاش کننده می گوید که یک نسخه ی نمایشی جدید برای کنترای کونامی: عملیات گالوگا نیز در این رویداد فاش خواهد شد.

بخوانید  Showtime با نامی بسیار گیج کننده تغییر نام داد

البته، اگر این رویداد واقعاً یک نمایشگاه شریک Nintendo Direct بود، نینتندو جزئیات بازی های Nintendo Switch را ارائه نمی داد. بنابراین، طرفداران نباید از Princess Peach: Showtime، Luigi's Mansion 2 HD و Paper Mario: The Thousand-Year Door انتظار اطلاعات زیادی داشته باشند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر