رویداد جدید بازی های مستقل ایکس باکس به زودی برگزار می شود

ایکس باکس در آخرین رویداد بازی های مستقل خود، تریلرها و اطلاعات جدیدی را منتشر خواهد کرد.

مایکروسافت در جدیدترین اطلاعیه خود تاریخ رویداد دیجیتال ID@Xbox را اعلام کرد، رویداد ایکس باکس که بر روی بازی های مستقل متمرکز است. رویداد دیجیتال ID@Xbox با همکاری IGN 9 فروردین ساعت 20:30 به وقت تهران پخش می شود. مایکروسافت ادعا می کند که این رویداد شامل “تریلرهای هیجان انگیز، گیم پلی جدید و رونمایی از عناوین آینده” خواهد بود. علاوه بر بازی‌های جدید، جزئیات آثار منتشر شده در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

Dungeons of Hinterberg از Microbird Games، بازی اکشن، نقش آفرینی و شبیه سازی، Immortal 33، یک بازی چندنفره اکشن و سرکش از Thunder Lotus، Lost Records: Bloom and Rage، یک بازی ماجراجویی داستانی از استودیو Donnad، سازنده Life is Strange و بسیاری از بازی های دیگر در این رویداد حضور خواهند داشت.

بسیاری از طرفداران منتظرند تا تاریخ انتشار Hollow Knight: Silksong اعلام شود. نسخه دوم این سری در سبک Metroidvania توسط استودیو Team Cherry در دست ساخت است. همزمان با اضافه شدن صفحه بازی به فروشگاه ایکس باکس و دریافت نقدها در کره جنوبی و استرالیا، طرفداران امیدوارند که تاریخ انتشار آن در این رویداد مشخص شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  کبوترها نه‌تنها احمق نیستند، بلکه مثل هوش مصنوعی آموزش می‌بینند