رونمایی از Fate/Samurai Remnant برای پلی استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی جدیدی از سری بازی های رو به رشد Fate معرفی شده است. این بازی با نام Fate/Samurai Remnant شناخته می شود و توسط Koei Tecmo توسعه و منتشر شده است. تریلر معرفی این بازی اکشن نقش آفرینی را می توانید در مطلب زیر مشاهده کنید.

Kopi Tecmo با همکاری Sony Aniplex از تریلر جدیدی از بازی اکشن نقش آفرینی Fate/Samurai Remnant رونمایی کرد.

در حال حاضر نمی دانیم چه تاثیری باید داشته باشیم. بازی Fate/Extella Link آخرین نسخه از سری Fate بود که بر روی کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد.این بازی یک بازی هک اند اسلش به سبک Warriors بود که بسیار سرگرم کننده بود. امیدواریم که Koei Tecmo با دستان پر از طرفداران استقبال کند و جزئیات و تریلرهای بیشتری از بازی Fate/Samurai Remnant RPG در آینده نزدیک به اشتراک بگذارد. KOEI TECMO در وب سایت رسمی خود تایید کرده است که با تیم Aniplex سونی برای این محصول جدید همکاری می کند.

Type-Moon بر این پروژه نظارت خواهد کرد. بازی Fate/Samurai Remnant در وب سایت Koi Tecmo به عنوان یک بازی نقش آفرینی اکشن معرفی شده است که از سال 2023 در تاریخ نامعلومی برای کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود. می توانید تریلر آن را مشاهده کنید درباره بازی بیشتر بدانید، اما انتظار نداشته باشید که هیچ گیم پلی را در این ویدیو ببینید.

دانلود فیلم آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  خلاصه بررسی Fast X