روند انتشار محتوای جدید Halo Infinite در حال تغییر است


توسعه دهنده Halo Infinite Studio 343 Industries تایید کرده است که رویکرد متفاوتی را برای انتشار محتوای جدید پس از فصل 5 در پیش خواهد گرفت.

استودیو 343 صنایع در جریان پخش زنده اخیر اعلام کرد که پس از شروع فصل پنجم Halo Infinite در 10 بهمن 1402 (30 ژانویه)، دیگر شاهد فصل دیگری برای این شوتر علمی تخیلی نخواهیم بود و فصل ها با رویدادهای “عملیاتی”.

رویدادهای عملیاتی تنها چهار تا شش هفته به طول می‌انجامند و پاس‌های نبرد مرتبط تنها شامل 20 مرحله خواهند بود. این یک تغییر قابل توجه نسبت به فصل های سنگین و طولانی بازی رایگان بازی تیراندازی Halo Infinite است و ممکن است نشان دهنده کاهش پشتیبانی از Halo Infinite باشد. بودن..

علاوه بر این، 343Industries تأیید کرد که به‌روزرسانی‌های بیشتری برای Halo Infinite منتشر می‌شود، اما تیم‌های بیشتری برای کار روی پروژه‌های جدید منتقل شده‌اند.

همچنین برایان جراردمدیر ارتباطات 343 Industries گفت: “ما تیمی داریم که به پشتیبانی از Halo Infinite اختصاص داده شده است، اما تیم های دیگری نیز به آینده نگاه می کنند و روی پروژه های جدید کار می کنند.”

Halo Infinite در حال حاضر بر روی پلتفرم های PC، Xbox One و Xbox Series X در دسترس است. Xbox Series S را می توان تجربه کرد. علاوه بر فصل پنجم Halo Infinite، تا چند روز دیگر شاهد پخش فصل دوم اقتباسی لایو اکشن Halo TV در شبکه پارامونت پلاس خواهیم بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بهتر است باب اودنکرک با ساول تماس بگیری حرف های دکتر را بعد از سکته قلبی به خاطر می آورد