رقابت پر جنب و جوش برای رکورد Resident Evil 4 که برنده شد


در قسمت پایانی نیم نگاه یک گیمر، به تجربه قسمت مزدوران بازی Resident Evil 4 Remake رفتیم. مسابقه ای جالب و هیجان انگیز که کل گروه بچه ها حال و هوای طنزی به آن دادند. با یک گیمر همراه باشید.

زمان زیادی از انتشار آخرین نسخه از سری بازی های Resident Evil نمی گذرد. Capcom با ساخت نسخه بازسازی شده Resident Evil 4 ریسک بزرگی را پذیرفت. RE4 Remake موفق شد هسته و پایه های نسخه اصلی را حفظ کند و تجربه تازه تری با رنگ و طعمی متفاوت نسبت به نسخه اصلی ارائه دهد. 2005، برای طرفداران ترسناک و بازی های بقا مدت کوتاهی پس از عرضه رسمی بازی، کپکام The Mercenaries را به عنوان یک آپدیت رایگان منتشر کرد. قسمتی که به شدت توصیه می کنم آن را کشف کنید. ماجرا از آنجا شروع شد که یک روز در دفتر یک گیمر دیدیم که یک غریبه در بخش مذکور به رکورد بسیار جالبی دست یافته است. برای یافتن این غریبه به سراغ آرایس نظریان، رضا حیدری نسب، محمدحسین جعفریان و علی گودرزی رفتیم.

هرکسی که نام برده شد مدعی شد که این رکورد را خودشان ثبت کرده اند. بنابراین تصمیم گرفتیم که چهار نفر بنشینند تا این قسمت را آزمایش کنند و ببینیم کدام یک از گفته های بچه ها درست است. در ادامه شما را به مشاهده جدیدترین نیم نگاه یک گیمر دعوت می کنم.

برای حمایت از ما ویدیو را در یک گیمر یوتیوب تماشا کنید

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  خلاصه بازی جوایز 2023