رقابت دو برادر برای ایفای نقش شرور لکس لوتر در فیلم جدید سوپرمن


نام دو گزینه جدید برای ایفای نقش لکس لوتر در فیلم Superman: Legacy به کارگردانی جیمز گان فاش شد.

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده DC (فصل 1)

فیلم The Superman: Legacy قرار است ریبوت شخصیت سوپرمن، شروع فصل اول دنیای سینمایی جدید DC به نام خدایان و هیولاها و جیمز گان، کارگردان سه گانه فیلم Guardians of the Galaxy و The Suicide باشد. فیلم Squad به همراه رئیس استودیو دی سی کارگردانی و نویسندگی را بر عهده خواهند داشت. او در حال نوشتن فیلمنامه فیلم جدید سوپرمن است و در حال حاضر در حال تست دادن گزینه های احتمالی برای آن فیلم است. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونبازیگران بیشتری برای بازی در نقش لکس لوتور شرور در فیلم Superman: Legacy نامزد شده اند. هالیوود ریپورتر در مقاله جدید خود تایید کرده است که انتخاب بازیگران Superman: Legacy در حال حاضر در حال انجام است.

الکساندر اسکارسگارد در سریال Legacy

منابع می گویند که دیوید کورنسوت، نیکلاس هولت و تام بریتنی اخیراً برای نقش کلارک کنت با نام مستعار سوپرمن در کنار اما مکی، ریچل برازناهان و فیبی دینور برای نقش لویس لین تست دادند. گزینه های بازی در نقش سوپرمن و لوئیس لین با گریم و لباس کامل شخصیت در این تست حضور داشتند. علاوه بر این، هولت، کورنسوت و بریتنی برای تست‌های بیشتر بازگشته‌اند، و از میان گزینه‌های لین، تنها مکی دوباره به آزمون بازمی‌گردد.

اگرچه منابع نزدیک می گویند که این بدان معنا نیست که مکی مورد علاقه بازی در نقش لوئیس لین در سوپرمن: میراث است، و ممکن است گزینه های دیگر قادر به دسترسی و بازگشت به سایت تست در زمان انتشار نباشند. مقاله فوق اما در قسمت Lex Luthor شاهد دو گزینه جدید و جالب هستیم. الکساندر اسکاشگارد، ستاره True Blood و بیل اسکاشگارد، ستاره It، که برادران یکدیگر هستند، برای بازی در نقش لوکس لوتر در Superman: Legacy نامزد شده اند.

بخوانید  اتحادیه بازیگران قرارداد جدیدی برای استفاده از هوش مصنوعی در بازی ها امضا کرد

نقش بیل اسکاشگارد در بازسازی کلاغ

در حال حاضر مشخص نیست که هولت که در ابتدا به عنوان گزینه ای برای بازی در نقش لوتر در نظر گرفته می شد، هنوز در میان گزینه های بازی در این نقش است یا خیر، اما شایعه شده است که The Authority در فیلم Superman: Legacy نیز حضور خواهد داشت. بنابراین باید منتظر معرفی لیست بازیگران این گروه باشیم. در هر صورت هیچ اطلاعی از جلسه دادرسی برادران اسکاشگرد منتشر نشده است.

فیلم سوپرمن: میراث قرار است در 11 جولای 2025 (20 ژوئیه 1404) اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر