راسل کرو توضیح می دهد که چرا از حضور در ارباب حلقه ها امتناع کرد

حتی قبل از اینکه راسل کرو برای فیلم گلادیاتور اسکار بهترین بازیگر مرد را دریافت کند، در آغاز قرن حاضر یک بازیگر مورد تقاضا بود. این تقریباً زمانی است که کارگردان پیتر جکسون مشغول جمع آوری بازیگران سه گانه ارباب حلقه ها بود. کرو قبلاً به ملاقات با جکسون در مورد نقش آراگورن اشاره کرده بود، اما اکنون به آن خاطره بازگشته تا توضیح دهد که چرا نقشی را که می‌توانست نقش زندگی‌اش را داشته باشد، منتقل کرده است.

کرو در صحبت با GQ بریتانیا، اصرار داشت که از رد این نقش پشیمان نیست. در واقع، کرو متقاعد شده است که جکسون هرگز او را واقعا نمی خواست.

کرو می‌گوید: «واقعاً احساس می‌کردم این تصمیم استودیو بود، نه کارگردان. “و من با پیتر جکسون تلفنی صحبت کردم، و او چیزهایی را نمی گفت که کارگردانان اگر واقعاً می خواستند شما را به پروژه ای جذب کنند، به شما می گفتند. و من فقط احساس می کردم که او قبلاً شخص دیگری داشته است. در نظر داشت که او می خواست انجام دهد و اگر من جلو می آمدم و می گفتم بله، در واقع باعث خجالت او می شد.

وقتی کرو در سال 2019 در مورد همین موضوع صحبت کرد، ادعا کرد که ظرافت‌هایی را در صدای جکسون شنیده است که باعث شد متوجه شود کارگردان او را نمی‌خواهد.

کرو به یاد می آورد: «او یک هموطن نیوزلندی است، بنابراین می توانم صدایش را بشنوم. “من با او تلفنی صحبت می کنم. و انگار حتی فکر نمی کنم او بداند من چه کار کردم.”

بخوانید  ایندیانا جونز در برابر هان سولو: چه کسی در یک مبارزه پیروز می شود؟ هریسون فورد اهمیتی نمی دهد

جکسون استوارت تاونسند را در نقش آراگورن انتخاب کرد و او را برای مدت کوتاهی قبل از اخراج او در صحنه فیلمبرداری قرار داد. ویگو مورتنسن به جای تاونسند به خدمت گرفته شد و او ثابت کرد که گزینه بسیار خوبی برای این نقش است.

کرو همچنین اخیراً در مورد نگرانی خود از Gladiator 2، دنباله آینده نمادین ترین فیلم خود صحبت کرده است. این فیلم در تاریخ 22 نوامبر در سینماها اکران خواهد شد، اما کرو حضور نخواهد داشت زیرا شخصیت او در فیلم اول مرده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر