رئیس HBO پیش بینی می کند که اگر بازیگران به نویسندگان برجسته بپیوندند “درد زیادی برای همه” پیش بینی می شود



در مصاحبه اخیر با کیسی بلویز، رئیس و مدیر عامل HBO و HBO Max، نگرانی هایی در مورد عواقب احتمالی اعتصاب نویسندگان WGA و اعتصاب قریب الوقوع SAG-AFTRA ابراز شد. صحبت کنید تنوعبلویز بر نقش حیاتی نویسندگان و بازیگران در صنعت تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد که راه حلی به دست آید که ارزش آنها را تشخیص دهد و آنها را تشویق به بازگشت به کار کند.

بلویز گفت: “این همه چیز را کند می کند.” “این برای همه، برای همه طرف‌ها بسیار دردناک خواهد بود. در نظر گرفتن اینکه مجبور باشید با آن کنار بیایید، خیلی سرگرم کننده نیست، باید این موضوع را به عنوان یک صنعت کشف کنید.” بلویز همچنین پیش بینی کرد که بینندگان در سال 2024 متوجه تأثیرات اعتصابات خواهند شد.

مذاکرات بین SAG-AFTRA و اتحاد تهیه کنندگان فیلم و تلویزیون قرار است در 12 ژوئیه به پایان برسد و اگر توافق قابل قبولی محقق نشود، اعضای SAG-AFTRA که با اکثریت آرا به اعتصاب رای دادند، در آستانه آغاز اعتصاب هستند. در 13 جولای.

با توجه به احتمال وقوع اعتصاب و روند نگران کننده لغو و حذف محتوا، چشم انداز فصل تلویزیون پاییز آینده به طور فزاینده ای تیره و تار به نظر می رسد. گیم اسپات اخیراً گزارش داده است که در سال 2023 تقریباً به اندازه تمام سال 2022 برنامه های تلویزیونی لغو شده است که بر عدم اطمینان پیرامون آینده صنعت افزوده است.

بلویز علاوه بر بحث در مورد اعتصابات، به ترکیب امی ها نیز اشاره کرد و ترجیح داد برای نوامبر، که نشان دهنده راه حل بالقوه اعتصابات در آن زمان بود.

بخوانید  Lego Fortnite حالت های بازی جدیدی را فراتر از Survival-Crafting اضافه می کند

HBO و HBO Max مجموعا نامزد 127 جایزه امی در روز چهارشنبه شدند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر