دیمین شزل در حال کارگردانی فیلم جدیدی درباره زندان است

دیمین شزل کارگردانی و نویسندگی فیلم زندان جدیدی را با پارامونت پیکچرز انجام داده است.

به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیوندیمین شزل کارگردان برنده جایزه اسکار در حال کار بر روی فیلم جدیدی است. پارامونت پیکچرز در Cinemacon امسال تایید کرد که دیمین شزل وظیفه کارگردانی و نویسندگی یک فیلم جدید را برای این کمپانی بر عهده گرفته است. پارامونت تایید کرد که فیلم شزل دارای یک فیلمنامه اصلی است که او نوشته است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و ددلاین از منابع دریافته است که داستان فیلم در یک زندان می گذرد.

این فیلم در واقع اولین فیلم شزل پس از امضای قرارداد چند حزبی او با پارامونت خواهد بود. به گفته پارامونت، فیلم شزل در سال 2025 اکران خواهد شد، اما اطلاعات بیشتری از جمله نام رسمی فیلم، داستان، بازیگران، زمان شروع تولید و تاریخ دقیق اکران فیلم فاش نشده است. این پروژه قرار است اولین فیلم شزل پس از بابل در سال 2022 باشد که منتقدان و مخاطبان را از هم جدا کرد و یک شکست تجاری در گیشه بود.

دیمین شزل بیشتر کارگردانی آثاری مانند Whiplash، La La Land، First Man است. او بیشتر برای کارگردانی فیلم Babylon و دو قسمت از Edy شناخته می شود و همچنین فیلمنامه Ten Cloverfield Lane را نوشته است. شازل سه بار نامزد جایزه اسکار شده است که یک بار برای کارگردانی La La Land برنده جایزه اسکار شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  درگذشت رکورددار اسپیدران بازی Spelunky 2 در سن ۲۵ سالگی