دیزنی می‌گوید حذف بازی ایندیانا جونز در پلی‌استیشن یک تصمیم «خیلی انحصاری» نیست



شان شاپتاو، مدیر ارشد بازی های دیزنی، توضیح داد که چرا فکر می کند بازی آینده انحصاری ایکس باکس ایندیانا جونز Bethesda حرکتی «خیلی استثنایی» نیست.

به گزارش Axiosمایکروسافت پس از خرید شرکت مادر Bethesda ZeniMax توسط مایکروسافت، از دیزنی خواسته است تا در مورد شرایط قرارداد تجاری بازی مذاکره کند. در این گزارش آمده است که مایکروسافت به دنبال یک قرارداد جدید برای جلوگیری از آمدن این بازی به پلی استیشن بود تا بتواند در کنسول ایکس باکس انحصاری باشد و همچنین نسخه رایانه شخصی داشته باشد.

در حال پخش: Machine Games – تریلر رسمی بازی ایندیانا جونز

Shoptaw گفت Xbox “یکی از بزرگترین بازارهای بازی است.” به این ترتیب، او گفت که دیزنی “احساس نمی کرد که ما خیلی انحصاری باشیم.”

Shoptaw گفت: “ما احساس می کردیم که بازی همچنان به طیف گسترده ای از افراد دسترسی پیدا می کند، و فکر می کردیم که از نظر مالی و استراتژیک برای بازی در آن زمان منطقی بود.”

بازی ایندیانا جونز در استودیوی Wolfenstein Machine Games در حال ساخت است و تاد هاوارد تهیه کننده اجرایی این پروژه است. Shoptaw در مورد زمین Bethesda بحث کرد و گفت: “آنها یک چشم انداز واقعاً قانع کننده برای Indy به ما ارائه کردند و آن طنین انداز شد.”

ما چیز زیادی در مورد بازی ایندیانا جونز نمی دانیم و هنوز تاریخ انتشار آن را نمی دانیم. هاوارد در اوایل امسال گفت GQ که تیم ماشین گیمز با بازی آینده ایندیانا جونز “کار بسیار خوبی انجام می دهد”. او با اشاره به تاریخچه این استودیو با سریال Wolfenstein گفت: “آنها تمام قتل نازی ها را تحت کنترل دارند.”

ایندیانا جونز یکی از دو ملک دیزنی است که مایکروسافت در حال حاضر روی آن کار می کند و استودیوی Arkane Lyon این شرکت یک بازی Blade را با زیرمجموعه دیزنی Marvel ساخته است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

بخوانید  Xbox Series S دارای تخفیف است، همراه با یک کنترلر جایزه
تحریریه مجله بازی یک گیمر