دیدالیک اینترتینمنت بخش توسعه بازی خود را تعطیل می‌کند


شرکت دیدالیک اینترتینمنت اعلام کرد بخش توسعه خود را تعطیل می‌کند و تمرکز را روی بخش انتشار بازی می‌گذارد.

به گزارش مجله گیمزورشافت آلمان، استودیوی دیدالیک اینترتینمنت که اخیرا بازی The Lord of the Rings: Gollum را به بازار عرضه کرد، دچار تغییر ساختار بزرگی شده است. این شرکت در نظر دارد بخش توسعه بازی در شهر هامبورگ را تعطیل کند و حدود ۲۵ نفر از ۹۰ کارمند خود را از دست خواهد داد. دیدالیک در گفت‌و‌گو با مجله آلمانی اعلام کرد که از کارمندان سابق خود که بر اثر این تغییر ساختار اخراج می‌شوند، حمایت کامل خواهد کرد؛ تا به شغل جدید برسند.

باتوجه‌به تعطیل شدن بخش توسعه دیدالیک، ساخت بازی جدید این تیم که براساس دنیای ارباب حلقه‌ها در دست تولید قرار داشت، لغو شد. این تیم در سال ۲۰۲۲ توسعه این بازی جدید با نام رمزی It’s Magic را شروع کرد و قرار بود آن را تا پایان سال ۲۰۲۴ عرضه کند. درنهایت توسعه این بازی لغو شد و شاهد رونمایی از آن نبودیم.

باتوجه‌به داده‌های پایگاه اطلاعات وزارت اقتصاد آلمان که بودجه بازی‌های رایانه‌ای فدرال را هماهنگ می‌کند، این بازی دنیایی سرسبز و پر از موجودات افسانه‌ای و جادویی را شامل می‌شد. همچنین تیم دیدالیک در نظر داشت به مانند بازی The Lord of the Rings: Gollum، روایت داستان جدید خود را از دیدگاه شخصیتی از دنیای ارباب حلقه‌ها ارائه دهد که تاکنون شاهد آن نبوده‌ایم. این بازی ارباب حلقه‌های جدید دارای مناطق کاملا جدیدی بود و سرنوشت داستان تحت تاثیر انتخاب‌های بازیکنان قرار می‌گرفت.

بخوانید  عقب افتادن اکران فیلم Deadpool 3 تا مدت زمانی نامشخص

با اینکه بخش توسعه بازی دیدالیک تعطیل می‌شود، اما تیمی از آن مشغول ساخت به‌روزرسانی‌های بعدی بازی ارباب حلقه ها: گالوم هستند. همچنین این شرکت تایید کرد وظیفه‌ی انتشار ۸ پروژه را بر عهده دارد و در سال مال جاری آن‌ها را در دسترس بازیکنان قرار خواهد داد.

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر