دستی های جدید Super Pocket از Evercade شامل Street Fighter II، Space Invaders و غیره می شود.


تعدادی از بازی‌های آرکید کلاسیک Capcom و Taito به لطف خط جدید لپ‌تاپ‌های Super Pocket، سازندگان کابینت، قابل حمل هستند.

دو نسخه از Super Pocket اواخر امسال در دسترس خواهند بود – یکی برای بازی‌های Taito و دیگری برای عناوین Capcom – و هر مدل دارای ترکیب بازی و طراحی بصری منحصر به فرد خود است.

THE Taito Super Pocket Edition دارای طرح رنگ سبز است و با 17 بازی آرکید Taito مانند Space Invaders، Rastan، Bubble Bobble و Bust-A-Move ارائه می شود.

THE Capcom Super Pocket در طراحی آبی و زرد با 12 بازی مانند Street Fighter II: Hyper Fighting، Final Fight، Ghouls and Ghosts و Strider عرضه می شود.

شرحی ارائه نشده است

علاوه بر انتخاب بازی و تفاوت رنگ، هر دو مدل Super Pocket دارای مشخصات یکسانی هستند، از جمله صفحه نمایش 2.8 اینچی IPS با D-Pad، شش دکمه صورت، و چهار ماشه عقب برای کنترل، به علاوه یک اسلات برای کارتریج های Evercade تا بتوانید حتی بازی کنید. بازی های بیشتر در حال حرکت آنها همچنین دارای عمر باتری چهار ساعته هستند و از شارژ سریع از طریق USB-C پشتیبانی می کنند. هر دو مدل Super Pocket دارای مجوز از Taito و Capcom هستند.

Taito Super Pocket و Capcom Super Pocket قرار است در ماه اکتبر در سراسر جهان عرضه شوند، اما شما می توانید اکنون آنها را با قیمت 60 دلار در Best Buy پیش خرید کنید.

همچنین نسخه های محدود “رنگ کریستالی” با قیمت 157.28 دلار موجود است بسته موجود در Funstock.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  Cities: Skylines 2 پیش‌سفارش‌ها دارای تخفیف هستند، نسخه نهایی جزئیات
تحریریه مجله بازی یک گیمر