دستگاه های Apple TV به ندرت تخفیف می گیرند، اما امروز می توانید 30 درصد در مدل 4K صرفه جویی کنید

برای مدت محدودی می‌توانید آخرین مدل Apple TV 4K را با 30 درصد تخفیف از فروشگاه آنلاین Verizon تهیه کنید. این پیشنهاد برای همه در دسترس است، برای واجد شرایط بودن لازم نیست مشتری Verizon باشید. این تخفیف قیمت Apple TV 4K را به تنها 90 دلار کاهش می دهد (از 130 دلار).

همانطور که از نام آن پیداست، Apple TV 4K یک دستگاه پخش جریانی 4K است که می توانید به هر تلویزیونی متصل شوید و محتوایی را از Apple TV+، Netflix، Hulu و تقریباً هر برنامه پخش عمده دیگری که فکر می کنید پخش کنید. با این حال، Apple TV 4K همچنین یک دستگاه بازی مناسب است که می تواند تعداد زیادی بازی عالی را در Apple Arcade و App Store انجام دهد. چند پیشنهاد شگفت‌آور خوب در Apple Arcade وجود دارد، از جمله عناوین انحصاری مانند Sonic Dream Team و Fantasian، یک RPG نوبتی از خالق سری Final Fantasy، Hironobu Sakaguchi. تعدادی از کلاسیک های همیشه در Apple TV نیز موجود است، از جمله Chrono Trigger محبوب Square Enix. همچنین می توانید بازی های رایانه شخصی خود را با برنامه Steam Link به تلویزیون خود پخش کنید.

Apple TV 4K
Apple TV 4K

این مدل خاص اپل تی وی با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود. نه تنها تخفیف 30 درصدی یک قیمت عالی برای Apple TV 4K است، بلکه دستگاه‌های Apple TV به ندرت به فروش می‌رسند، که این امر را به یک معامله خوب تبدیل می‌کند. قبل از تمام شدن پیشنهاد حتماً یکی را خریداری کنید. ورایزون ارسال رایگان دو روزه و تحویل محلی در فروشگاه را در صورتی که فروشگاه‌های ورایزون در نزدیکی انبار داشته باشند، ارائه می‌کند.

بخوانید  بازیگر Westworld به کریس پرت در سری جدید The Terminal List پیوست

Verizon چند معامله مشابه دارد، از جمله Apple HomePod نسل دوم با قیمت 175 دلار (300 دلار) و چهار بسته Apple Air Tags به قیمت 80 دلار (معمولاً 100 دلار).

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر