در Xbox Series S صرفه جویی زیادی کنید و یک کنترلر رایگان دریافت کنید

مزیت بزرگ دیگر این است که سری S عالی به نظر می رسد و فرم بسیار قابل حملی دارد، بنابراین اگر قصد دارید به تعطیلات بروید، می توانید به راحتی آن را با خود ببرید. لازم به ذکر است این کنسول فاقد دیسک درایو بوده و فقط برای دانلود دیجیتال طراحی شده است اما الف اشتراک Xbox Game Pass به طور شگفت انگیزی مقرون به صرفه است و اعضای جدید معمولاً هنگام استفاده از این سرویس برای اولین بار تخفیف قابل توجهی دریافت می کنند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

هنوز زمان برای دریافت یک هدیه کریسمس فوق العاده وجود دارد، به خصوص اگر به دنبال ارتقای تجربه بازی خود به مشخصات فعلی هستید. در بهترین خرید، می توانید یک کنسول Xbox Series S با یک کنترلر رایگان بگیرید فقط برای 250 دلارصرفه جویی 50 دلاری در قیمت خرده فروشی معمولی دستگاه بازی فوق العاده سطح ابتدایی مایکروسافت.

همانطور که در بالا ذکر شد، این باندل شامل یک کنترلر اضافی است، بنابراین شما آماده برای co-op از جعبه خواهید بود. با اشتراک فعال Xbox Game Pass، یک ماشین بازی درخشان خواهید داشت که برای تعطیلات در خانه هستید. برای جزئیات فنی بیشتر، می‌توانید بررسی کامل GameSpot Xbox Series S را بررسی کنید.

در حالی که قدرت بصری محض برادر بزرگتر خود، Xbox Series X را ندارد، سری S در جایی که اهمیت دارد قدرت دارد. شما همچنان یک تجربه بازی بومی با کیفیت 1440p را از این دستگاه خواهید داشت، و SSD داخلی 512 گیگابایتی به این معنی است که تا زمانی که منتظر لود شدن یک سطح هستید، زمان بسیار کمتری را صرف پیمایش در تلفن خود خواهید کرد. رزومه سریع نیز یک ویژگی بسیار مفید است، زیرا امکان جابجایی بین چند بازی در سری S باعث می شود استفاده از آن لذت بخش تر شود.

بخوانید  ارتش آمریکا شیرهای دریایی را برای انجام بازی های ویدیویی آموزش می دهد
تحریریه مجله بازی یک گیمر