در اولین تریلر فیلم Heretic از A24، هیو گرانت ایمان شما را در یک تله مرگ آزمایش می کند

فیلم آینده از توزیع‌کننده فیلم A24 به خطرات تبلیغی می‌پردازد، به‌ویژه زمانی که شامل گرفتار شدن توسط یک مغز متفکر شیطانی در یک پیچ و خم مرگبار است که برای آزمایش ایمان شما طراحی شده است. Heretic، یک تریلر روانشناختی به کارگردانی اسکات بک و برایان وودز، با بازی سوفی تاچر و کلویی ایست در نقش دو مبلغ مورمون که به دام آقای رید می افتند – با بازی هیو گرانت از پدینگتون 2 – مردی خوش اخلاق که زوج را مجبور می کند در یک بازی موش و گربه شرکت کنید که طراحی شده تا آنها را شاهد یک “معجزه” کند.

Heretic اولین بار در ژوئن 2023 اعلام شد و جزئیات پروژه مخفی نگه داشته شد. بک و وودز که فیلمنامه این فیلم را نیز نوشته اند، پیش از این برای نقش آقای رید، گرانت را انتخاب کرده بودند، در حالی که مدت کوتاهی بعد، تاچر و ایست انتخاب شدند. هر سه بازیگر در طول دو سال گذشته مشغول بوده اند و تاچر رزومه چشمگیری را با ایفای نقش در جلیقه زردهای Showtime، MaXXXine و The Boogeyman به دست آورده است.

در همین حال، A24 اخیراً چندین فیلم ترسناک با استقبال خوب مانند The Front Room و X را در میان ویژگی‌های دیگر مانند The Iron Claw و یک اقتباس از بازی ویدیویی Death Stranding توزیع کرده است. برای همه پروژه‌های تحت A24 کار آسانی نبوده است، زیرا جمعه سیزدهمین سری پیش‌درآمد دریاچه کریستال در حال حاضر پس از اخراج افراد مسئول آن تولید، هیچ برنامه‌ای ندارد.

هرتیک قرار است در تاریخ 15 نوامبر 2024 به روی پرده سینماها برود.

بخوانید  ممکن است به دستگاه‌های دستی Nintendo و PC Gaming آینده نیاز باشد که باتری قابل تعویض داشته باشند

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر