داگ کاکل می خواهد دوباره نقش گرالت را در بازی های ویچر بازی کند


داگ کاکل، صداپیشه گرالت در بازی‌های The Witcher، تمایل خود را برای بازگشت به عنوان صداپیشه این شخصیت در نسخه‌های بعدی این مجموعه ابراز کرده است.

داگ کاکلصداپیشه Geralt of Rivia در مصاحبه ای اعلام کرد که دوست دارد به صداپیشگی قهرمان دوست داشتنی سریال The Witcher ادامه دهد. او قرار است صداپیشگی این شخصیت را در قسمت چهارم، بازسازی اپیزود اول و تمامی پروژه های آینده مربوط به The Witcher انجام دهد. البته داگ کاکل نمی‌داند که قطعا برای پروژه‌های بعدی سریال بازخواهد گشت یا نه، اما اگر گرالت در آن نقش داشته باشد، صداپیشه نیز می‌خواهد به آن پروژه بپیوندد.

داگ کاکل اخیراً در مصاحبه ای با رسانه IGN گفت: “تا زمانی که بتوانم صداگذاری کنم، دوست دارم به صداپیشگی شخصیت گرالت ادامه دهم. این شخصیت بخشی از من شده است. هر بار که CD Projekt Red با من تماس می گیرد و می گوید به من، “داگ، برای این پروژه حاضری؟ قلبم تند تند می زند، دارم هیجان زده می شوم و می گویم “بله، البته آماده ام”؛ چون این کار را خیلی دوست دارم.

من روابط نزدیکی با توسعه دهندگان دیگر ندارم و بیشتر توسعه دهندگان دیگری که به خوبی می شناسم توسعه دهندگان مستقل با مشاغل بسیار کوچکتر هستند.

من برای CD Project Red Studio احترام زیادی قائلم. من برای آنها کار نمی کنم، من با آنها کار می کنم. بنابراین من در فاصله کوتاهی از این استودیو قرار دارم. من مانند ماهواره ای هستم که در مدار داخلی استودیو می چرخد ​​و از برنامه های آنها چیزی نمی دانم. هرازگاهی با من تماس می گیرد، می آیم، کمی کار انجام می دهم و سپس به مدارم برمی گردم. “با این حال، آنها بسیار زیبا هستند.”

بخوانید  پاسخ امروز وردل (#600) - 9 فوریه 2023

ماجراجویی گرالت در The Witcher 3: Wild Hunt

داگ کاکل که صداپیشگی بازی های محبوب دیگری مانند Alan Wake 2 و Baldur's Gate 3 را بر عهده داشته است، اخیرا در انیمیشن جدید نتفلیکس The Witcher: Sirens of the Deep صداپیشگی گرالت را بر عهده داشته است.

ماه گذشته، CD Projekt Red اعلام کرد که تقریباً نیمی از نیروهای استودیو در حال کار بر روی قسمت چهارم از سری Witcher هستند. همچنین کارگردان این پروژه در مصاحبه ای گفته است که تیمش به وضوح جاه طلبی های زیادی برای این بازی مورد انتظار دارد. در حال حاضر تقریبا هیچ اطلاعاتی در مورد The Witcher 4 وجود ندارد و فقط می دانیم که این بازی با استفاده از موتور بازی سازی Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد.

بازی The Witcher 3 به عنوان آخرین نسخه از این سری در پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، رایانه شخصی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | هر دو Xbox Series S و Nintendo Switch را می توان تجربه کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر