دارث ویدر در مقابل تانوس: چه کسی برنده مبارزه است؟ هایدن کریستنسن پاسخی دارد

دارث ویدر و تانوس دو شرور بسیار قوی و قدرتمند هستند، اما چه کسی در یک مبارزه پیروز می شود؟ البته ما هرگز نمی دانیم زیرا آنها وجود ندارند، اما فکر کردن به آن یک سوال سرگرم کننده است. هایدن کریستنسن، بازیگر نقش ویدر در سریال جنگ ستارگان نیز به این موضوع فکر می کند. در مصاحبه ای با GQ از کریستنسن پرسیده شد که به نظر او چه کسی پیروز خواهد شد. پاسخ او تعجب آور نیست.

کریستنسن در کنار ویدر قرار گرفت و ادعا کرد که بر تانوس پیروز شده است، با این فرض که ویدر از شمشیر نوری خود استفاده می کند و تانوس به جای هر نوع مبارزه مستقیم تن به تن، از سنگ های بی نهایت استفاده می کند. به گفته کریستنسن، هیچ کس نمی تواند ویدر را شکست دهد.

“بدیهی است که ویدر، درست است؟” قطعا ویدر. ویدر همه را می زند. همیشه،” کریستنسن گفت.

تانوس یکی از قدرتمندترین موجودات در دنیای مارول است، در حالی که ویدر یکی از شرورهای برتر در دنیای جنگ ستارگان است، بنابراین این مبارزه ای است که قرن ها ادامه خواهد داشت. افسوس، مگر اینکه MTV Celebrity Deathmatch را دوباره در کانون توجه قرار دهد، ما هرگز نمی دانیم چه کسی در یک مبارزه برتر خواهد بود.

در این مصاحبه، کریستنسن همچنین اشاره کرد که بازگشت دوباره برای ایفای نقش ویدر در فصل 2 Ahsoka “بسیار سرگرم کننده” خواهد بود، اگرچه او به صراحت چیزی را تایید نکرد. مصاحبه کامل پر از داستان ها و بینش های جذاب در مورد کریستنسن و سری جنگ ستارگان است، پس آن را اینجا ببینید.

بخوانید  صرفه جویی زیادی در پیش خرید Remnant 2 برای رایانه شخصی

در اخبار دیگر، کریستنسن اخیراً در مورد بازی های ویدیویی مورد علاقه خود در تمام دوران صحبت کرده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر