خرید سی پی کالاف ارزان با تحویل آنی در سایت معتبر 1000جم | 1gamer

بعد از مجله خبری یک گیمر گیم و دانلود دیتای آن که مربوط به گیم‌پلی اصلی و نقشه‌ها است، بازی دانلود جزئیات گرافیکی را شروع می‌کند. پرک کالاف دیوتی موبایل چیست؟ پرک یک قابلیت یا قدرت برای هر شخصیت در بازی است که شما با توجه به کاربرد هر کدام از آنها می توانید بر دشمنان خود غلبه کنید. در اینجا ما ویژگی پرک ها را برایتان آورده ایم که شما با دانستن کاربرد های هر کدام بتوانید در بازی حرفه ایی باشید.

  • یکی از بهترین حالت‌هایی که در بازی Call of Duty Mobile می‌توانید تجربه کنید، حالت 10vs10 است که فوق‌العاده هیجان‌انگیز بوده و می‌تواند ساعت‌ها سرگرم‌تان کند.
  • این بازی در ابتدا در سال ۲۰۰۳ بر روی بازی‌های مربوط به جنگ جهانی دوم تمرکز داشت.
  • اما کال آف دیوتی موبایل توانست به‌خوبی بر پایجی غلبه کرده و با تنوع بیشتر در امکانات شخصی سازی، طرفداران بیشتری پیدا کند.
  • کاربران این بازی پرطرفدار می توانند با خرید پک های مختلف سی پی ، اسکین ها و سایر آیتم های درون بازی کالاف موبایل را خریداری کنند و لذت بیشتری از بازی خود ببرند.

با شرکت در مسابقات مختلف و برنده شدن در راندهای بازی می‌توانید سی پی کالاف دیوتی را به دست بیاورید. اگر می‌خواهید سریع‌تر از بازیکنان دیگر و به خصوص دوستان خود در کالاف دیوتی موبایل پیشرفت کنید، خرید ارز رایج این بازی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در ادامه با قابلیت هایی که با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل در اختیار شما قرار میگیرد بیشتر آشنا می شویم. مود بتل رویال کالاف دیوتی موبایل در کل بسیار شبیه به بازی‌های دیگر مثل پابجی موبایل یا فری فایر است و صرفاً در برخی جزئیات فرق دارد. به عنوان مثال می‌توانید یک توانمندی ویژه برای کاراکتر خود انتخاب کنید؛ از جمله توانایی ساخت دیوار دفاعی در مواجهه با دشمنان یا استفاده موقت از رادار برای تشخیص مکان بازیکنانی که دور و بر شما هستند. به‌طور کلی باید سعی کنید نقشه‌ی بازی را شناخته و در جایی فرود بیایید که تجهیزات خوبی داشته و خیلی هم شلوغ نباشد.

بخوانید  دانلود بازی کالاف دیوتی برای کامپیوتر نیم بهاء تمام بازی ها | 1gamer

خرید بازی کال آف دیوتی موبایل کد 44385

کالاف دیوتی موبایل در نوع خود یک اعجوبه است و توانسته تمام انتظارات گیمرهای کالاف را برآورده کند. گرافیک، داستان، روان بودن و هیجان بازی آنلاین در کالاف موبایل واقعا ستودنی و قابل تحسین است. وقتی به سراغ بازی‌های آنلاین چندنفره می‌رویم، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی، داشتن گیم‌پلی متنوع و بخش‌های مختلف برای بازی است. کالاف دیوتی موبایل از بخش‌هایی مختلفی تشکیل شده‌است که می‌تواند بازیکنان را تا مدت‌ها سرگرم نگه دارد. این بازی همه ی بخش‌های استاندارد بازی‌های چند نفره را در خود جا داده‌است که شامل Team Search and Destroy، Domination، Deathmach و Frontline می‌شود. دانلود و نصب کالاف دیوتی موبایل به معنای ورود به یک «مگا بازی» است؛ و این فقط یک ادعا نیست.

نکات هنگام خرید

در این بازی ارزی به نام سی پی وجود دارد که با تهیه آن می توانید به امکانات قابل توجه ای در بازی برسید. در این بازی شوتر شما بدون شک در هر نقشه و حالت بازی با گیمرهای حرفه ای روبرو خواهید شد که اگر سلاح و تجهیزات لو بالا و تقویت شده نداشته باشید به عنوان یک سیبل تمرینی برای آنها خواهید بود! علاوه براین اگر می‌خواهید در بزرگترین و پرطرفدارترین رویداد کالاف دیوتی یعنی بتل پس کالاف موبایل شرکت کنید نیاز به خرید سی پی، خرید بتل پس کالاف و کارت های اسلحه کالاف موبایل خواهید داشت. قابل ذکر است که گیمرها در بازی کالاف دیوتی موبایل می‌توانند در رقابت‌های بتل رویال که 100 بازیکن در آن حضور پیدا می‌کنند، شرکت کرده و از هیجان رقابت با سایرین لذت ببرند. علاوه بر این، بخش چند نفره نیز دارای تیم‌های 5 نفره خواهد بود و آن حالت نیز جذاب‌های خاص خود را دارد.

بخوانید  هر آنچه باید در مورد کالاف دیوتی بدانید

شما چقدر کالاف دیوتی موبایل را می‌شناسید؟ تجربه بازی با این گیم را دارید؟ در ادامه حتما همراهمان باشید، چون قرار است همه چیز این بازی را با هم بیرون بکشیم. خب تا به اینجا متوجه شدیم برای برخورداری از امکانات ویژه و بی نظیر این بازی به cp نیاز داریم. اما برای انجام این خرید بهتره که خرید سی پی با ایدی خود را از وبسایت های معتبر و با قیمت مناسب انجام دهید. همانطور که قبلا اشاره کردیم یک واحد پولی دیگر به نام «سی کالاف موبایل» یا همان COD Credit وجود دارد که با بدست آوردن آن می‌توانید اقدام به خرید چند آیتم معمولی و جلد یا همان پوسته بکنید.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر