خرابی فصل 1 House Of The Dragon بازگشت به مکان های آشنا را نشان می دهد

فصل اول House of the Dragon مکان‌های نمادین Game of Thrones را دوباره مشاهده نکرد، زیرا بیشتر داستان در King’s Landing اتفاق افتاد. اما با گسترش جنگ داخلی تارگرین در فصل دوم House of the Dragon، دو مکان کلیدی در اولین نمایش فصل بازگشتند. اکنون، در ویدیوهای جدید از پشت صحنه HBO، تیم خلاق پشت صحنه خانه اژدها افکار خود را در مورد بازبینی گذشته به اشتراک می‌گذارند.

اخطار: موارد زیر حاوی اسپویل‌هایی برای اولین نمایش فصل دوم House of the Dragon است. اگر قسمت را ندیده‌اید یا نمی‌خواهید بدانید چه چیزی در آن است، همین حالا خواندن را متوقف کنید.

اولین پخش فصل 2 وقت خود را تلف نمی کند تا طرفداران را به شمال بازگرداند تا نگاهی اجمالی به وینترفل و نگاهی فراتر از دیوار با نگهبانان شب داشته باشند. به طور مناسب، این قسمت توسط آلن تیلور کارگردانی شد که چندین قسمت به یاد ماندنی از مجموعه اصلی را کارگردانی کرد. فصل 2 نشان دهنده بازگشت تیلور به فرنچایز است، و او خاطرنشان کرد که بازگشت به دیوار حس بازگشت به خانه را دارد.

تیلور گفت: «راه رفتن روی دیوار، احاطه شدن توسط افرادی که لباس نگهبانان شب را پوشیده بودند، احاطه شدن توسط استارک ها، یکی از بهترین لحظات بود.

هم تیلور و هم رایان کوندال، مجری برنامه، در یک ویدیوی طولانی از پشت صحنه اولین پخش فصل حضور داشتند که به بازگشت به وینترفل نیز اشاره می کند.

کوندال گفت: «این ما را به زمان ساده‌تری می‌برد. “من می خواستم به جایی بروم که بتوانیم آن را تجربه کنیم، حتی به طور خلاصه. و شمال راه درستی برای رفتن به نظر می رسید.”

بخوانید  بهترین فیلم های آلفرد هیچکاک | ۲۵ اثر پرتعلیق + امتیاز IMDB

فصل دوم سریال House of the Dragon یکشنبه 23 ژوئن از شبکه HBO و Max ادامه خواهد داشت.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر