خالق Peaky Blinders فیلمنامه فیلم را کامل می کند، تاریخ فیلمبرداری را فاش می کند



استیون نایت، خالق پیکی بلایندرز تایید کرد که واقعاً فیلمنامه ای برای یک فیلم پیکی بلایندرز وجود دارد. نایت همچنین در حال کار بر روی یک فیلم جنگ ستارگان است، اما او تقریباً فیلمنامه سریال گانگستری بریتانیایی خود را به پایان رسانده است.

در گفتگو با برنامه های رادیویینایت تایید می کند که به اتمام فیلمنامه نزدیک است و می خواهد به زودی تولید را آغاز کند. او گفت: «در حال حاضر فقط روی قسمت‌های پایانی کار می‌کنم. نایت کمی در مورد روند نویسندگی خود اضافه کرد و اشاره کرد که ایده فیلمبرداری در اواسط امسال است.

نایت گفت: “من پشت کیبورد می نشینم و شروع می کنم. برای من، این مانند یک رویا است.” “شما آنجا می نشینید و همه این چیزها اتفاق می افتد، و سپس دوباره آن را می خوانید و فکر می کنید، “خیلی خوب است، اما از کجا آمده است؟”

کیلیان مورفی، بازیگر نقش توماس شلبی برای اجرای 10 ساله سریال، گفت که اگر خط داستانی وجود داشته باشد، بازخواهد گشت و گفت که «همیشه فکر می‌کردم اگر داستان بیشتری برای گفتن وجود داشت». این سری به چند بازی تقسیم شده است، از جمله نسخه VR، و حتی یک باله با عنوان رستگاری توماس شلبی.

این فیلم قرار است در طول جنگ جهانی دوم اتفاق بیفتد، و نایت گفت که این فیلم “یکسان اما متفاوت” با سریال خواهد بود و به تماشاگران می‌گوید “منتظر چیزهای غیرمنتظره باشند”.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بازیگر ایندیانا جونز برای فیلم کوتاه Dial Of Destiny "عمیقا خوشحال" بود