بازیگر ایندیانا جونز برای فیلم کوتاه Dial Of Destiny “عمیقا خوشحال” بود



ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت قرار است آخرین فیلم این مجموعه باشد، بنابراین انتظار می رفت که شاهد حضور چهره های مسن تر باشیم. ما جان ریس دیویس را در تریلرهای فیلم دیده‌ایم، اما حداقل یک حضور دیگر در فیلم وجود دارد و این بازیگر گفت که در مصاحبه‌ای با Variety «عمیقاً خوشحال» است که این شانس را داشته است.

مراقب اسپویل های ایندیانا جونز و Dial of Destiny در زیر باشید.

ما اولین بار ماریون ریونوود را در فیلم اصلی ایندی، Raiders of the Lost Ark، ملاقات کردیم، جایی که او برابر ایندیانا بود. این سریال در پایان ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه کریستالی به ثمر نشست، که پس از ماجراجویی ایندیانا با پسر مشترکشان، موت ویلیامز، با آنها ازدواج کرد.

در حالی که ماریون در پیش نویس های قبلی فیلمنامه فیلم به طور قابل توجهی ظاهر شد، نسخه ای که این آخر هفته روی پرده ها می بینیم بیشتر به او مربوط می شود، در عوض بر رابطه ایندیانا با دخترخوانده اش هلنا (با بازی فیبی والر بریج) تمرکز می کند. طبق این فیلم، ایندیانا و ماریون پس از مرگ پسرشان در جنگ ویتنام از هم جدا شدند. با این حال، این دو در لحظات پایانی فیلم دوباره به هم می رسند.

آلن در مورد کاهش نقش خود در این فیلم گفت: «البته من ناامید شدم.

من عمیقاً خوشحال بودم که ماریون حداقل در پایان داستان آنها بازگشت. اگر این واقعاً آخرین فیلم از این گروه خاص از فیلم ها است – اگر این آخرین داستان با هریسون در ایندی و من در ماریون باشد – عمیقاً احساس کردم. خوشحالم که بدون برگشتن آنها به پایان نرسید. این برای من بسیار مهم بود، این که احساس کنم قرار است با هم تا غروب آفتاب بروند.” آلن ادامه داد.

بخوانید  Alan Wake 2 را می توان از ابتدا تا انتها تجربه کرد

آلن همچنین در این مصاحبه در مورد ایفای نقش این شخصیت در طول 42 سال صحبت می کند و اینکه چگونه با نحوه ارتباط طرفداران او با فیلم ها صلح کرده است. آلن اضافه می‌کند که او می‌خواهد این نقش را بدون هریسون فورد در نقش ایندی تکرار کند، حتی اگر این دو شخصیت به قدری در هم تنیده شده‌اند که او “نمی‌تواند تصور کند کسی فیلمی بسازد که حول محور ماریون بدون ایندی بچرخد.”

ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت امروز 30 ژوئن در سینماها اکران می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر