خالق سری Monkey Island از کراس اوور Sea of ​​Thieves بی اطلاع بود

“نه. حتی به من در مورد آن گفته نشده است. این معامله بدون اطلاع من انجام شده است.” به گزارش یوروگیمر، Triple Toybox در بیانیه ای اعلام کرد که گیلبرت را در مورد کراس اوور مطلع کرده است، اما محتوا آنقدر در حال توسعه است که گیلبرت نمی تواند تاثیر زیادی با مشارکت خود داشته باشد.

رویداد Sea of ​​Thieves: The Legend of Monkey Island در اوایل این هفته در نمایشگاه Xbox Game Showcase معرفی شد. این رویداد متقاطع دارای 3 داستان جدید خواهد بود و در تاریخ 29 جولای امسال به صورت رایگان در اختیار بازیکنان Sea of ​​Thieves قرار خواهد گرفت. داستان های طولانی این رویداد شامل قهرمانان و شخصیت های سری جزیره میمون ها می شود و محتوای هیجان انگیزی را برای طرفداران هر دو بازی ارائه می کند.

ران گیلبرت، خالق و فیلمنامه نویس سریال جزیره میمون ها، می گوید که معامله کراس اوور Sea of ​​Thieves بدون اطلاع او انجام شده است.

دزد دریایی اسکلت سبز با شنل قرمز در بازی Sea of ​​Thieves

این استودیو در ادامه در بیانیه خود توضیح داد: “دیزنی به عنوان یک حسن نیت به گیلبرت این پروژه را اطلاع داد، اما محتوا به خوبی پیشرفته بود و گیلبرت فرصت زیادی برای تأثیرگذاری بر آن نداشت.” با این حال، او عمیقاً به سری جزیره میمون‌ها اهمیت می‌دهد و برای تیم Rare برای رویداد کراس اوور آرزوی موفقیت می‌کند.”

ران گیلبرت که در میان گیمرها به خاطر خلق و نویسندگی سری Monkey Island شناخته می شود، گفت که از توافقی بین توسعه دهندگان برای کراس اوور بین این سری و Sea of ​​Thieves بی اطلاع است. این کراس اوور چند روز پیش اعلام شد و حالا گیلبرت از طریق تاپیک در ماستادون توضیح داده است که این معامله بدون نظر یا اطلاع او انجام شده است. گیلبرت در پاسخ به یکی از طرفداران درباره همکاری خود در رویداد کراس اوور Sea of ​​Thieves: The Legend of Monkey Island، گفت:

بخوانید  امسال تخفیف های PS5 SSD چندان رایج نیست، اما این معامله آمازون ارزش دیدن را دارد

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر