حضور کوتاه دختر پل واکر در فیلم سریع و خشمگین 10

وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بروستر، سونگ کانگ، تایریز گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، جیسون موموآ، بری لارسون، دانیلا ملکیور، آلن ریچسون، اسکات ایستوود، ریتا مورنو و کاردی بیاز جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast X حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. لوئیس لتریرکارگردان فیلم The Incredible Hulk and Now You See Me فیلم Fast and Furious 10 را بر اساس فیلمنامه ای از جاستین لین و دن مزیونویسنده کتاب خشم تایتان ها است.

در سال 2013 بود که پل واکر، ستاره فیلم های سریع و خشمگین در یک تصادف رانندگی مرگبار جان باخت و طرفداران این فیلم و مجموعه اکشن را شوکه کرد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیوندختر این بازیگر فقید در جدیدترین قسمت سریال سریع و خشن حضور خواهد داشت. Meadow Walker دختر 24 ساله و تنها فرزند پل واکر با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تایید کرد که در فیلم Fast X حضور دارد و نقش افتخاری کوچکی را ایفا کرده است:

فیلم Fast X در تاریخ 19 می در سینماها اکران می شود. هنوز تاریخ اکران Fast and Furious 11 مشخص نشده است، اما لوئیس لتریر برای کارگردانی این فیلم اکشن بازخواهد گشت.

Meadow Walker دختر پل واکر در صحنه حضور او در فیلم Fast X

وی همچنین از بازیگران و کارگردان این فیلم که این فرصت را در اختیار او قرار دادند و از او حمایت کردند تشکر کرد. با نزدیک شدن به دهمین سالگرد مرگ پل واکر، این صحنه در واقع ادای احترام به میراث پدرش است. در همین حال، وین دیزل اخیرا امکان ساخت Fast and Furious 12 را به عنوان آخرین قسمت از سری فیلم های اصلی Fast and Furious که قرار بود در قسمت یازدهم به پایان برسد، مطرح کرد.

بخوانید  یادآوری تکنیک های قدیمی؛ از اینترنت دایل آپ گرفته تا فلاپی دیسک

Meadow Walker دختر و تنها فرزند پل واکر با انتشار عکسی از حضور کوتاه و افتخارآمیز خود در فیلم Fast X خبر داد.