حضور دکتر استرنج در فیلم Avengers 5 تایید شده است

بندیکت کامبربچ اعلام کرد که در فیلم مورد انتظار Avengers 5 حضور خواهد داشت. همچنین به تاریخ شروع تولید این فیلم نیز اشاره شده است.

بندیکت کامبربچ در ویدئویی که اخیرا توسط نتفلیکس منتشر شده است، از برخی از معروف ترین نقش های خود نام می برد. در این میان به شخصیت دکتر استرنج اشاره کرد و اطلاعاتی در مورد آینده این شخصیت به اشتراک گذاشت.

وقتی صحبت از Avengers 5 می شود، کامبربچ رابطه کاری خود با مارول را ستود و گفت که مشتاقانه منتظر پنجمین فیلم Avengers است که فیلمبرداری آن سال آینده آغاز می شود. او گفت: «این یک رابطه بسیار خوب با آن شرکت است. من مشتاقانه منتظر انتقام جویان سال آینده هستم. “طوفان در راه است.”

درباره Avengers 5 چه می دانیم؟

پوستر فیلم The Avengers Alliance in the Avengers

این فیلم قبلا Avengers: The Kang Dynasty نام داشت. اما پس از اخراج جاناتان میجرز در سال گذشته، نام آن به Avengers 5 تغییر یافت. تولید این پروژه قرار بود امسال و قبل از شروع فیلمبرداری آغاز شود. اما وضعیت او اکنون نامشخص است.

تاریخ اکران Avengers 5 در حال حاضر برای 1 می 2026 (11 مه 1405) تعیین شده است. در حالی که قبلاً برای 2 می 2025 (12 می 1404) برنامه ریزی شده بود. اما به لیست طولانی تاخیرهای مارول می پیوندد. زیرا بسیاری از فیلم‌ها بازنویسی شده‌اند و تحت تأثیر افراط‌های صنعت سرگرمی در سال ۲۰۲۳ قرار گرفته‌اند.

طبق گزارش اخیر Deadline در مورد احتمال حضور شاون لوی در این فیلم، بیان شده است که بیش از 60 شخصیت MCU می توانند نقش خود را در Avengers 5 ایفا کنند. اگرچه هیچ چیز تایید نشده است، نام هایی مانند مارک روفالو، کریس همسورث، بندیکت کامبربچ، تام هیدلستون و دیگران.

بخوانید  جف گراب: Forza Motorsport به نیمه دوم سال 2023 موکول شد

علاوه بر این، ددلاین گزارش داد که برخلاف فیلم‌های قبلی انتقام‌جویان، پنجمین فیلم آینده از جایگاه برابری برای شخصیت‌ها برخوردار خواهد بود و تعدادی از انتقام‌جویان را رهبری نمی‌کند. برای اطلاعات بیشتر در آینده با یک گیمر همراه باشید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر