حداقل یک الدن رینگ: Shadow Of The Erdtree Boss Just Two Guys in Suits

Shadow of the Erdtree وقت خود را تلف نمی کند و به شما یادآوری می کند که مکرراً خواهید مرد، زیرا احتمال برخورد اولیه با رئیس Divine Beast Dancing Lion وجود دارد. وحشیانه. با الهام از رقص شیرهای چینی، معلوم می شود که این الگو در واقع دو مرد کت پوشی است که تظاهر به یک هیولا می کنند و نه یک نفرت وحشتناک که توسط سازندگان آن تصور شده است. مثل همه آن بچه‌هایی است که در کارتون‌های صبح روز شنبه وانمود می‌کنند که بزرگ‌تر هستند، وقتی زیر کت سنگری پنهان شده‌اند و قدشان را با هم ترکیب می‌کنند تا مخفیانه از امنیت کنسرت عبور کنند.

همانطور که YouTuber BonfireVN (از طریق Endgadget) کشف کرد، Divine Beast Dancing Lion شامل یک نفر در جلو است که در حالی که یک هیولا را تقلید می کند حمله می کند، در حالی که یک دشمن خمیده دیگر در پشت بدن را کنترل می کند. این به خوبی با نحوه عملکرد رقصندگان شیر چینی در زندگی واقعی مطابقت دارد، و From Software تا آنجا پیش رفت که دو رقصنده مرگبار زیر لباس را متحرک کرد. معلوم می شود که بالاخره همه چیز نباید یک هیولای عجیب و غریب باشد. این یک لایه زیبا از جزئیات اضافه شده است، اگرچه زمانی برای دیدن آن نخواهید داشت زیرا بیش از حد مشغول طفره رفتن از حملات او خواهید بود.

اگر تازه شروع کرده‌اید و Shadow of the Erdtree را بسیار دشوار می‌دانید، می‌توانید مرکز راهنمای DLC Elden Ring را برای چند نکته و ترفند بررسی کنید. این گسترش یک موفقیت حیاتی بود – اولین بررسی GameSpot در سال 2024 که امتیاز عالی 10 را کسب کرد – و توسعه دهنده The Witcher CD Projekt Red به شرکت Software برای شکستن یک رکورد طولانی مدت توسط استودیو لهستانی تبریک گفت..

بخوانید  ساخت فیلم جدید گیلرمو دل تورو فرانکشتاین برای نتفلیکس

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر