جیم رایان انحصاری استارفیلد را “ضد رقابت” نمی داند.


به گفته جیم رایان، رئیس پلی استیشن، بازی انحصاری Starfield برای Xbox یک اقدام ضد رقابتی نیست.

در جریان دعوای حقوقی بین مایکروسافت و کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) بر سر معامله اکتیویژن بلیزارد، جیم رایان، که مدیر عامل بخش سرگرمی های تعاملی سونی است، توضیح داد که انحصاری Starfield برای پلتفرم ایکس باکس را ضد تلقی نمی کند. -رقابتی

رایان بیان کرده است که اگرچه دوست ندارد استارفیلد در پلی استیشن منتشر شود، اما آن را ذاتاً ضد رقابت نمی‌داند. به گزارش IGN، رایان در پاسخ به این سوال که آیا استارفیلد انحصاری ایکس باکس است یا نه، گفت: «من آن را دوست ندارم، اما اساساً برایم مهم نیست. من در واقع نمی‌خواهم استارفیلد انحصاری باشد، اما آن را ضد رقابت نمی‌دانم.

چند لحظه پیش فیل اسپنسرمدیر عامل بخش بازی های مایکروسافت در گذشته فاش کرده بود که اگر مایکروسافت برای خرید Zenimax و Bethesda هزینه ای پرداخت نمی کرد، شاید بازی Starfield در ادامه بازی های فرآیندی انحصاری Bethesda از جمله بازی های انحصاری کنسول پلی استیشن می شد. Deathloop and Ghostwire: Tokyo.

هنگامی که FTC تصمیم خود را برای مخالفت با قرارداد ادغام Activision Blizzard اعلام کرد، FTC گفت که سابقه مایکروسافت در انحصار بازی های Redfall و Starfield پس از خرید Bethesda می تواند شواهد مهمی برای جلوگیری از این خرید باشد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  توسعه دهنده می گوید که Call Of Duty: Mobile با راه اندازی موبایل Warzone کار نمی کند