جیمز کامرون شایعه Nine-Hour Avatar 3 را تکذیب کرد



جیمز کامرون، نویسنده و کارگردان آواتار، شایعه آنلاینی مبنی بر ساخت یک برش 9 ساعته از آواتار 3 را تکذیب کرد. معبد گیککامرون – بدون درخواست – گفت که می خواهد این شایعه آنلاین را اصلاح کند و گفت که این شایعه از یک سوء تفاهم ساده ناشی شده است.

“هیچ ساعت راف برش 9 ساعته وجود ندارد [of Avatar 3]او گفت: “اگر یک برش 9 ساعته انجام دهم، یک تفنگ ساچمه ای را در دهانم می گذارم. آنچه من گفتم این است که نه ساعت فیلم است که آواتار 3، آواتار 4 و آواتار 5 است. این سه ساعت فیلم است.”

یک گزارش پیشنهادی کامرون یک برش 9 ساعته انجام داد از آواتار 3 و اینکه مدیریت دیزنی در نظر داشت آن را پس از اکران در سینما در قالب یک مینی سریال روی دیزنی + قرار دهد. این حدس و گمان در اینترنت شدت گرفت تا جایی که خود کارگردان آن را رد کرد.

در عوض، آواتار 3 – که انتظار می‌رود حدود سه ساعت طول بکشد – در دسامبر 2025 وارد سینماها می‌شود. منطقی است که دیزنی به جای تغییر همه چیز، کتاب بازی آشنا را ادامه دهد، مانند آواتار سال 2009 و راه آب از سال 2022. فیلم های شماره 1 و 3 پرفروش ترین فیلم های تاریخ.

همچنین در این مصاحبه، کامرون به روز رسانی درباره آواتار 4 گفت که حدود 95 درصد از فیلم را فیلمبرداری کرده است. نویسنده-کارگردان سپس در مورد اشتیاق خود به این فرانچایز و آنچه او را پس از سال ها به این فرانچایز بازگرداند، صحبت کرد.

“این فقط عشق به سخت افزار و جهانی نیست که تا کنون ساخته ایم و آنچه را که به ساختن خود ادامه می دهیم. بلکه در مورد افرادی است که با آنها کار می کنیم. چیزی که من را بیش از هر چیز دیگری به آواتار بازگرداند، احساس خانواده و احترام متقابلی که در فیلم اول داشتیم.” “و اکنون در نقطه ای هستیم که انگار شما در فصل 4 یک برنامه تلویزیونی هستید که در آن همه احساس حمایت می کنند؛ نه دعوای گربه ای وجود دارد، نه دعوای درونی. هیچ کدام از اینها. همه کاری را که انجام می دهند دوست دارند.”

بخوانید  احتمال انتشار Borderlands 3 برای نینتندو سوییچ

آواتار و آواتار: راه آب اکنون در دیزنی پلاس پخش می شوند. سومین فیلم که برای اکران در سال 2025 برنامه ریزی شده است، دارای شخصیت های شیطان صفت ناوی است. در بخش بازی، آواتار یوبی‌سافت: مرزهای پاندورا اکنون بر روی کنسول و رایانه شخصی در دسترس است.



تحریریه مجله بازی یک گیمر