جیمز وان به مانسترز ریبوت بدی می دهد

امسال شصتمین سالگرد سریال The Munsters است که رتبه‌بندی بالاتری نسبت به خانواده آدامز داشت، زمانی که این دو سریال پخش شدند. با این حال، The Munsters از زمانی که در سال 1966 پخش شد، علیرغم تلاش‌های متعدد برای راه‌اندازی مجدد سریال، نتوانسته جذابیت سریال اصلی را دوباره به دست آورد. حالا جیمز وان دست خود را در نسخه جدیدی از The Munsters امتحان خواهد کرد که ترسناک را به کمدی ترجیح می دهد.

Via Deadline، Wan، Lindsey Anderson Beer و Ingrid Bisu در حال توسعه راه اندازی مجدد Dark Munsters برای Universal Content Productions، بخشی از NBCUniversal هستند. سری جدید در حال حاضر 1313 نامیده می شود، پس از آدرس خانه مانسترها در 1313 Mockingbird Lane. پیش بینی می شود که بیر در صورت ادامه این سریال، گرداننده سریال باشد.

اگر فرضیه 1313 آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که برایان فولر و کارگردان برایان سینگر تلاش کردند در سال 2012 با نمایشی به نام Mockingbird Lane، یک ریبوت تاریک از The Munsters بسازند. این سریال با وجود بازیگرانی از جمله جری اوکانل، پورتیا دی روسی و ادی ایزارد هرگز از مرحله آزمایشی عبور نکرد. NBC اپیزود آزمایشی را یک بار به عنوان ویژه هالووین پخش کرد.

همانطور که در ابتدا تصور می شد، مونسترها متشکل از هرمان مانستر، موجودی هیولا مانند فرانکنشتاین بود که شوهر خون آشام لیلی مانستر بود. پسر آنها، ادی، بیشتر یک گرگینه بود تا یک خون آشام. در حالی که پدر لیلی، دراکولا، در خانواده به عنوان پدربزرگ شناخته می شد. مریلین، پسر عموی مونسترها نیز با خانواده زندگی می کرد و او تنها کسی بود که عادی به نظر می رسید.

بخوانید  تغییر برنامه Square Enix در رابطه با به‌روزرسانی روز انتشار Final Fantasy 16

جدیدترین ریبوت فیلم The Munsters، فیلم ۲۰۲۲ راب زامبی بود که بر روی خواستگاری هرمان و لیلی تمرکز داشت. به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و سینماها را به نفع پخش در نتفلیکس ترک کرد. اگر تجسم جدید The Munsters ادامه یابد، احتمالاً به NBC، ایالات متحده آمریکا، Syfy یا Peacock ختم خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر