جوایز بازی 2023: نحوه تماشا، زمان شروع و انتظار چه چیزی



پایان سال به سرعت نزدیک می‌شود، و در دنیای بازی، این بدان معناست که همه نگاه‌ها به The Game Awards معطوف است، جشن سالانه پایان سال که افتخارات بازی سال را با تریلرها ترکیب می‌کند و آینده‌ای بالقوه را نشان می‌دهد. برندگان جایزه GOTY

رویداد امسال قرار است در 7 دسامبر به صورت زنده از تئاتر طاووس در لس آنجلس، کالیفرنیا پخش شود. نامزدهای هر جایزه در اوایل این ماه معرفی شدند جوایز بازی و خود کیلی آنچه قرار است در رویداد امسال اتفاق بیفتد را از طریق حساب های رسانه های اجتماعی خود فاش خواهند کرد.

زمان شروع بازی جوایز 2023

پخش زنده رسمی The Game Awards 2023 با یک پیش نمایش 30 دقیقه ای در ساعت 4:30 بعد از ظهر به وقت PT / 7:30 بعد از ظهر به وقت شرقی آغاز می شود و سپس نمایش اصلی در ساعت 5 بعد از ظهر PT / 8 بعد از ظهر به وقت شرقی برگزار می شود. برندگان در بیش از 30 دسته در بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیکی، از جمله بازی سال، بهترین دستاورد بازی، و جایزه جدید برای بهترین انطباق ویدیو دارای مالکیت معنوی بازی با شکل دیگری از رسانه اعلام خواهند شد.

  • 5:00 بعد از ظهر (به وقت اقیانوس آرام)
  • 7:00 بعد از ظهر CDT
  • 8:00 عصر به وقت شرقی
  • 02:00 BST

نحوه تماشای استریم The Game Awards 2023

جوایز بازی خواهد بود پخش زنده در مقام او یوتیوب و تیک کانال ها و همچنین فیدهای مستقیم در سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، تیک تاکو توییترو همچنین همینجا در GameSpot.

بخوانید  تاکید رمدی بر انتشار Alan Wake 2 در سال ۲۰۲۳

علاوه بر این، The Game Awards معمولاً چندین استریمر توییچ، کانال‌های یوتیوب و پخش‌کننده‌های زنده فیس‌بوک را به‌عنوان هم‌رسانه‌های رسمی رویداد انتخاب می‌کنند. THE فرم درخواست تبدیل شدن به یک پخش کننده مشترک اکنون زنده است و با نزدیک شدن به رویداد، لیست کانال های انتخابی اعلام می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر