تاکید رمدی بر انتشار Alan Wake 2 در سال ۲۰۲۳

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با ما به اشتراک گذارید.



منبع

پیرزن ترسناک در محیط تاریک کانسپت آرت رسمی بازی Alan Wake II

با اعلام مدیرعامل رمدی، بازی Alan Wake 2 همچنان برای عرضه در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.

بازی Alan Wake 2 قرار است در سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. این بازی به‌عنوان زیباترین اثر رمدی تاکنون معرفی شده است.

نکته‌ی جالب این است که دو بازی Alan Wake Remastered و Crossfire برای شرکت رمدی حق امتیازی ایجاد نکردند و دلیل آن به سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ و زمانی‌که شرکت اپیک گیمز هنوز هزینه‌های توسعه و بازاریابی خود را برای بازی‌ جبران نکرده بود، بازمی‌گردد.

به‌تازگی شرکت رمدی اینترتینمنت آخرین گزارش عملکرد مالی خود را منتشر کرده است که از ژانویه تا سپتامبر ۲۰۲۲ را در بر می‌گیرد. درکنار این گزارش، رمدی بار دیگر تایید کرد که بازی Alan Wake 2 در مرحله‌ی تولید کامل است و طبق برنامه در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. در همین راستا ترو ویرتالا، مدیرعامل شرکت رمدی گفت: «هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما بازی در همه زمینه‌ها در حال جمع شدن است. تست‌های کاربری همچنان ادامه دارند و بازخوردی که از تحقیقات کاربران به‌دست آمده، دلگرم‌کننده است. بعد از اینکه دیدم چگونه المان‌های بازی درکنار هم قرار می‌گیرند، مطمئن شدم که یک بازی عالی را منتشر خواهیم کرد».

در گزارش مالی رمدی آمده که درآمد این سازنده در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۲ حدود هفت درصد افزایش یافت و به ۷.۹ میلیون یورو رسید. همچنین هزینه‌های توسعه که عمدتا برای دو پروژه‌ی کلیدی Alan Wake 2 و ریمیک دو نسخه‌ی اول Max Payne بودند، حدود ۹۵ درصد اعلام شده است. البته حق امتیاز Control و هزینه‌ها برای توسعه پروژه‌ی Codename Condor که یک نسخه فرعی و چندنفره از بازی Control است و بازی Alan Wake Remastered کاهش یافته است.

بخوانید  امسال منتظر فصل دوم انیمه Arcane نباشید