جاش برولین هرگز در فیلم دی سی خود دست از “شل زدن” بر نمی دارد

جاش برولین، بازیگر نامزد اسکار، قول داده است که به یک دلیل بسیار ساده، هرگز دست از سرکوب فیلم 2010 دی سی خود یعنی جونا هکس برندارد.

“من هرگز دست از بدگویی به جونا هکس برنمی‌دارم، زیرا این یک فیلم مزخرف بود!” او به GQ گفت.

جونا هکس، بر اساس شخصیت دی سی کامیکس، تنها 10.9 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی در مقابل بودجه 47 میلیون دلاری کسب کرد. این فیلم نیز با استقبال بسیار ضعیف منتقدان مواجه شد.

برولین اما نظر خود را در مورد کارگردان فیلم، جیمی هیوارد تغییر داد. برولین قبلاً از هیوارد به دلیل بی‌تجربه بودن از نظر او انتقاد کرده بود. از آن زمان، برولین و هیوارد دوباره با هم ارتباط برقرار کردند و هیوارد به خاطر نقشش در اجرای فیلم عذرخواهی کرد.

هیوارد همچنین به برولین فاش کرد که از سرطان استخوان رنج می برد. او تحت چندین عمل جراحی ترمیمی قرار گرفت تا به تسکین این نوع بسیار دردناک سرطان کمک کند.

برولین گفت: «این به من یادآوری کرد که نمی‌توانی به کسی لجبازی کنی.» “من نمی دانم در زندگی او چه می گذرد. ​​منظورم بازسازی کامل صورت، همه اینها است.”

برولین قبلاً به ورایتی گفته بود که جونا هکس “از نظر خلاقیت یا مالی موفق نبود.” او گفت که مشکل اصلی استخدام عجولانه هیوارد بود. برولین گفت که مدیریت استودیو برولین را تحت فشار قرار داد تا در عرض دو هفته کارگردانی پیدا کند و او گفت که “دوست دارد” که هیوارد پرشور است. با این حال، برولین اعتراف کرد که “احساس درستی نداشت.”

بخوانید  نقد فیلم سه هزار سال حسرت | اثر جدید کارگردان مدمکس

جونا هکس علاوه بر برولین در نقش اصلی، مگان فاکس، مایکل فاسبندر، لنس ردیک و جان مالکوویچ را ایفا کرد. مایکل شانون نیز در این فیلم حضور داشت، اما صحنه های او قطع شد.

برولین گفت: «فقط فکر می‌کنم اشتباه بزرگی با کارگردان انجام دادیم: او را برای همه این‌ها سرزنش نکردیم، زیرا این انتخاب من بود، انتخاب بد من بود.»

او گفت که برولین یک برش نهایی از جونا هکس نداشت و این نیز به فیلم آسیب زد. برولین گفت که استودیو “بسیار ضعیف عمل کرد” و در نهایت جاه طلبی استودیو برای ساخت یک فیلم “در دسترس” نتیجه معکوس داد و این فیلم به “کمترین فیلم در دسترس” تبدیل شد.

برولین سال‌ها بعد با بازی در نقش تانوس شرور در فیلم‌های انتقام‌جویان، موفقیت بزرگی با مارول کسب کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر