تولید فصل چهارم انیمه Demon Slayer تایید شد

فصل اول انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba در 26 قسمت تولید و پخش شد، سپس فصل دوم انیمه Demon Slayer در 18 قسمت تولید شد که پس از 7 قسمت اول قوس داستانی Arc Mugen Train و 11 قسمت باقی مانده است. قسمت‌های قوس داستانی منطقه سرگرمی. فصل سوم انیمه Demon Slayer نیز در 11 قسمت تولید و پخش شد که مدت زمان دو قسمت آن تقریباً یک ساعت بود. مانگای Demon Slayer توسط Koyoharu Gotuge ساخته شد و اولین بار در سال 2016 پخش شد. این مانگا در سال 2020 به پایان رسید و تاکنون 150 میلیون نسخه از مانگای Devil Slayer فروخته شده است.

پخش امشب فصل سوم انیمه Demon Slayer که بر اساس قوس داستانی Swordsmith Village تولید شده بود، رسما به پایان رسید و اکنون در فینال قرار دارد. اخبار سینما و تلویزیون، ساخت فصل جدید انیمه Devilish تایید شد. پس از پایان فصل سوم این انیمه پرطرفدار، Ufotable رسما اعلام کرد که فصل چهارم انیمه Demon Slayer در دست ساخت است و فصل چهارم این انیمه رویدادهای Arc داستانی Hashira Training را پوشش می دهد.

Arc داستانی Hashira Training #15 و 16 همچنین رویدادهای مانگای Demon Slayer را پوشش خواهد داد. تریلر معرفی فصل چهارم انیمه Satan Kesh همچنین منتشر شد و می توانید آن را در یوتیوب تماشا کنید. علاوه بر این، 5 پوستر از فصل چهارم انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba منتشر شده است که در آن 5 Hashira سرشناس حضور پر رنگ تر خود را در فصل چهارم خواهند دید و در زیر می توانید این پوسترها را مشاهده کنید.

بخوانید  همکاری بین EA Sports و قهرمان F1 برای فصل 2023

Hashira Ab در فصل چهارم انیمیشن Demon Slayer بازی خواهد کرد

استودیو Yufutable به طور رسمی از ساخت فصل چهارم انیمه Demon Slayer خبر داد که بر اساس آرک آموزشی Hashira ساخته خواهد شد.