تولید فصل سوم سریال انیمیشن شکست ناپذیر آغاز شد

استیون یون، صداپیشه مارک گریسون تایید کرد که تولید فصل سوم سریال انیمیشن شکست ناپذیر در Amazon Prime Video آغاز شده است.

اگرچه نیمه دوم فصل دوم مجموعه انیمیشن Invincible اواخر این ماه پخش خواهد شد، اما ظاهراً تولید فصل سوم بلافاصله آغاز شده است. Amazon Prime Video این مجموعه ابرقهرمانی را در سال 2021 تولید کرد رابرت کرکمن برای فصل دوم و سوم تمدید شد. اگرچه فصل دوم Undefeated موانعی در تولید داشت، اما انتظار می‌رود فصل آینده مشکلات بسیار کمتری داشته باشد و در بازه‌های زمانی کوتاه‌تری نمایش داده شود.

استیون یناخیراً از صداپیشه شخصیت مارک گریسون در مورد آینده مجموعه انیمیشن Invincible به خصوص فصل 3 سوال شده است. بازیگر برنده جایزه امی “این وقفه بزرگ برای ما جالب نبود. ما سخت کار کرده ایم تا کارهای عقب مانده را تکمیل کنیم. ما مشغول کار بودیم. در حال کار بر روی قسمت های جدید هستیم و می دانیم چه اتفاقی می افتد.” به Collider Media گفت که در حال حاضر مشغول کار بر روی فصل بعدی سریال است.

دو فصل اول Invincible به فاصله بیش از دو سال منتشر شد. در گذشته رابرت کرکمن اعلام کرده بود که این اتفاق در فصل های آینده تکرار نخواهد شد و اگر همه برنامه ها به خوبی پیش بروند، هر سال فصل جدیدی به نمایش درخواهد آمد. این سریال انیمیشنی ماجراهای مارک گریسون 17 ساله، پسر Omni-Man، قدرتمندترین ابرقهرمان روی کره زمین را دنبال می کند. نیمه دوم فصل 2 در 24 مارس 1402 (14 مارس 2024) پخش خواهد شد.

مجموعه انیمیشن Invincible بر اساس مجموعه کتاب های مصور به همین نام اثر رابرت کرکمن ساخته شده است. کوری واکر و رایان اتلی این یک نمایش مهیج، پر از اکشن و احساس تولید و توصیف شده است. استیون ین، سی. از سیمونز، ساندرا اوه، ست روگن، زسی بیتس، جیلیان جیکوبز، مارک همیل، کری پایتون، سنکا مارتین گرین، لورن کوهن، چاد کلمن، مایکل کادلیتز، جیسون مینتزوکس و می ویتمن از صداپیشگان این انیمه هستند.

بخوانید  The Definitive Akira Manga Box Set Is Available At A Great Price During Black Friday

تحریریه مجله بازی یک گیمر