توسعه دهنده هاگوارتز Legacy در حال کار بر روی یک بازی AAA معرفی نشده است

بر اساس گزارش جدید، به نظر می رسد که استودیوی نرم افزار Avalanche توسعه بازی معرفی نشده AAA خود را آغاز کرده است.

اخیرا GameRent گزارش داده است که Avalanche Software یک آگهی شغلی جدید در وب سایت برادران وارنر منتشر کرده است. کشف برای استخدام مهندس نرم افزار پست شد. در شرح شغل، تایید شده است که خالق میراث هاگوارتز در حال حاضر روی توسعه یک پروژه اعلام نشده AAA کار می کند. اگرچه نرم افزار بهمن پس از مدت کوتاهی متن این اطلاعیه را ویرایش کرد، اما تصاویر استخراج شده از آن در شبکه های اجتماعی پخش شده است.

بازی Hogwarts Legacy حدود سه ماه پیش منتشر شد و شروع دنباله آن کمی دور از انتظار خواهد بود. از طرفی با توجه به موفقیت گسترده و فروش خوب این محصول، امکان متقاعد کردن کمپانی برادران وارنر برای ساخت دنباله ای برای آن در اسرع وقت منطقی به نظر می رسد. با این حال، طرفداران Hogwarts Legacy امیدوارند که Avalanche Software قصد دارد در آینده از این بازی با بسته های الحاقی پشتیبانی کند. در حال حاضر، سازنده و برادران وارنر. هیچ اطلاعیه رسمی در مورد انتشار DLC برای هاگوارتز Legacy نداده اند.

اگر بگوییم که بازی میراث هاگوارتز توانسته است یکی از بهترین بازی‌های سال 2023 لقب بگیرد، جای تعجب نیست. این بازی اکشن و نقش آفرینی که توسط استودیوی Avalanche Software ساخته شده است توانسته در عرض دو هفته پس از انتشار به رکورد فروش 12 میلیون نسخه در سراسر جهان دست یابد. به دنبال این موفقیت و استقبال بی نظیر گیمرها، برادران وارنر. تایید کرد که فروش میراث هاگوارتز بسیار فراتر از پیش بینی های داخلی است. اکنون، به نظر می رسد Avalanche Software توسعه بازی بعدی AAA خود را آغاز کرده است و گیمرها مشتاقانه منتظر جزئیات بیشتر در مورد آن هستند.

بخوانید  کدهای امن Hitman Freelancer: چگونه گاوصندوق ها را در هر سطحی باز کنیم

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

Hogwarts Legacy هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی در دسترس است، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس ایکس‌باکس سری اس در دسترس است. نسخه نسل هشتمی این اثر از امروز برای بازیکنان پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می شود و بازیکنان نینتندو سوییچ باید تا 3 آگوست (25 تیرماه) سال جاری منتظر بمانند.

ساخت معجون در نرم افزار بازی Hogwarts Legacy Studio Avalanche

تحریریه مجله بازی یک گیمر