توسعه‌دهنده می‌گوید دنباله Cyberpunk 2077 کاملاً آمریکایی خواهد بود

دنباله Cyberpunk 2077 که با نام Project Orion شناخته می‌شود، در حال حاضر در استودیوی جدید CD Projekt Red مستقر در بوستون در حال توسعه است و توسعه‌دهنده امیدوار است که مکان جدید به دنباله یک حس واقعی آمریکایی بدهد.

دن هرنبرگ، تهیه کننده اجرایی بازیگری، در قسمت اخیر پادکست AnsweRED توضیح داد: “من فکر می کنم سایبرپانک اساساً یک داستان آمریکایی است.” “این بازی انرژی پانک زیادی دارد و (بازی رومیزی) توسط یک آمریکایی نوشته شده است، بنابراین به نظر می رسد انجام آن در ایالات متحده بسیار منطقی است.” »

اولین بازی به همراه DLC محبوب خود، Phantom Liberty، در استودیوی CD Projekt Red در Wrocław، لهستان توسعه یافت. این ظاهراً منجر به پیچیدگی‌های پیش‌بینی نشده در ایجاد شهر شب شد، که به طور متعارف در کالیفرنیا اتفاق می‌افتد و اساساً نسخه‌ای آینده‌نگر از لس‌آنجلس است. مثالی از اینکه چگونه تنظیمات بازی در ترجمه گم می شود، موضوعی است که در داخل به آن “تخریب منهول” می گویند.

یک پست (در Reddit) وجود داشت که در آن مردی گفت یک باگ وجود دارد که غوطه ور شدن در Cyberpunk را مختل می کند، و این اشکال مربوط به درب منهول است که معمولاً در اروپا و آلمان برای پیاده روها استفاده می کنیم. معاون مدیر بازی پاول ساسکو در پادکست. «اینها منهول هایی نیستند که شما معمولاً در خیابان های آمریکا می پوشانید. »

ساسکو ادامه داد: “وقتی به آمریکا می روید، چیزهایی مانند شیر آتش نشانی، محل قرارگیری آنها و شکل ظاهری آنها وجود دارد.” “چراغ‌های خیابان، مکان آنها، سطل‌های زباله، درست است؟ آنها جلوی خانه هستند، درست در کنار خیابان. در لهستان، در اروپا، شما به سختی آن را در جایی می‌بینید. تفاوت‌های ظریف زیادی وجود دارد. “دن، وقتی صحبت می‌کنیم. در مورد آن، او آن را “آمریکا” می نامد.

بخوانید  اندی سرکیس زمان شروع فیلمبرداری قسمت دوم بتمن را فاش می کند

هرنبرگ سپس افزود: “پیاده روهای ما متفاوت است، رنگ ما در همه تابلوهای ما متفاوت است. همه چیز فقط کمی متفاوت است. این غوطه ور شدن را نمی شکند، اما همین چیز کوچکی است که باعث می شود فکر کنید، “خب، شاید این توسط افرادی ساخته نشده باشد که در اینجا زندگی می کنند یا به طور کامل فرهنگ آمریکایی را درک می کنند”. من همچنین فکر می کنم که این واقعیت که استودیو در آمریکا است به ما اجازه می دهد تا این نقاط تماس فرهنگی را با نفوذ گسترده تر آمریکا، به نوعی از هالیوود، داشته باشیم. بدیهی است که Cyberpunk 2077 در لس آنجلس برگزار شد، و بنابراین نوعی از این نقاط تماس فرهنگی و چیزهایی وجود دارد که ما می‌توانیم با آنها تعامل داشته باشیم، چه از طریق موسیقی یا داستان یا فقط بخش‌های مختلف آمریکا که برای کشف آنها جالب است. »

اما Project Orion به طور کامل در آمریکا ساخته نشده است: استودیوی ونکوور CD Projekt Red نیز در توسعه دنباله آن مشارکت دارد و هرنبرگ می گوید که استودیوی کانادایی در حال حاضر روی «چیزهای واقعاً جالب» برای بازی بعدی کار می کند.

این بازی در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، بنابراین نمی توان انتظار داشت که چه زمانی بازیکنان بتوانند دنباله آن را دریافت کنند، اما خبر خوب این است که آنها مجبور نخواهند بود منتظر قسمت بعدی این سری برای انتشار باشند. همانطور که استودیوی جدید بوستون به طور خاص ایجاد شد تا به CD Projekt Red اجازه دهد تا روی Project Orion و بازی بعدی Witcher به طور همزمان کار کند. CD Projekt Red همچنین گفت که در تلاش است تا سرعت عرضه بازی‌های خود را افزایش دهد، بنابراین امیدواریم بازیکنان برای بازگشت به Night City نیازی به صبر طولانی نداشته باشند.

بخوانید  اسپنسر: تاخیر در استارفیلد و ردفال تصمیم درستی بود

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر