توسعه‌دهنده می‌گوید دنباله Cyberpunk 2077 به نظر می‌رسد «چیزی خاص» باشد



CDPR رسما کار بر روی دنباله Cyberpunk 2077 با نام رمز Project Orion را آغاز کرده است. اگرچه ممکن است مدتی طول بکشد تا بتوانیم نگاهی اجمالی به چیستی آن داشته باشیم، یکی از توسعه دهندگان گفت که این “چیزی خاص” خواهد بود.

خبر از ایکس/توئیتر، جایی که ایگور سارزینسکی، مدیر روایت Cyberpunk 2077 و Project Orion، در توییتی نوشت که چقدر هیجان زده بودند که به دفتر کار بر روی بازی بعدی بازگردند. در این توییت آمده است:

“اولین روز در دفتر بوستون! خیلی خوب است که دوباره با دوستان قدیمی خود جمع شویم و سفر Orion خود را به طور رسمی آغاز کنیم. من نمی توانم بیشتر از این در مورد این پروژه هیجان زده باشم و مطمئن هستم که می توانیم چیز خاصی از آن بسازیم. سال 2077 فقط بود. یک گرم کردن.”

شایان ذکر است که پروژه Orion اواخر سال گذشته معرفی شد. اگرچه تاریخ انتشار مشخصی ندارد، دنباله آینده “قدرت و پتانسیل کامل دنیای سایبرپانک را ثابت خواهد کرد.” اکنون که تیم کار بر روی Phantom Liberty را به پایان رسانده است، به نظر می رسد استودیو در حال برداشتن اولین گام های خود به سمت دنباله Cyberpunk 2077 است.

بخوانید  چرا این کارمندان سابق نینتندو فکر می کنند Super Smash Bros. Melee HD هرگز اتفاق نخواهد افتاد

بررسی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty ما را حتما بخوانید، که در آن مایکل هیگام نوشته است: «Phantom Liberty Cyberpunk 2077 در بهترین حالتش است. CD Projekt Red از نسخه اصلی درس گرفت و بر روی بخش هایی تمرکز کرد که برای ارائه یک بازی هیجان انگیز بیشترین اهمیت را داشتند. و تجربه ای تاثیرگذار که از استقبال آن نمی گذرد.



تحریریه مجله بازی یک گیمر