چرا این کارمندان سابق نینتندو فکر می کنند Super Smash Bros. Melee HD هرگز اتفاق نخواهد افتاد

به طور رسمی، ساکورای از سریال Smash Bros. پس از پایان کمپین DLC Smash Bros. نهایی. او اکنون یک کانال یوتیوب دارد و پست فیلم های گربه.

یانگ ادامه داد که Melee توسط “چیزهای منفی” احاطه شده است که او فکر می کند نینتندو نمی خواهد به آنها نزدیک شود، مانند شبیه سازی بازار سیاه و “همه چیزهای دیگری که نینتندو دوست ندارد.”

علاوه بر این، الیس و یانگ به این فکر کردند که آیا ماساهیرو ساکورای، طراح برادران اسمش، برای چالش توسعه Melee HD و هر چیزی که همراه آن است، آماده است یا خیر. “سطح پرخاشگری، کمال، اشتیاق او، همراه با جامعه غوغا… این مانند سمی ترین رابطه ای است که می توانید وارد آن شوید. من فکر نمی کنم، برای سلامتی او، او از آن دوری نمی کند.” یانگ گفت.

الیس و یانگ همچنین توافق کردند که ساکورای هر تصمیمی مبنی بر اینکه استودیو دیگری Melee HD را انجام دهد را وتو کند.

الیس گفت که برای جذب طرفداران باید “پیکسل کامل” باشد. “شما نمی توانید این کار را انجام دهید.”

دو کارمند سابق نینتندو نظرات خود را در مورد اینکه چرا بعید است که نینتندو هرگز نسخه HD از بازی محبوب Super Smash Bros. غوغا. کریستا یانگ و کیت الیس در سال 2022 پس از سال‌ها حضور در این شرکت، نینتندو را ترک کردند و بعداً پادکستی ایجاد کردند که در آن درباره موضوعات مختلف صنعت بازی صحبت می‌کردند.

در قسمت آخرشان، الیس گفت که یک Melee HD فرضی “خیلی منطقی است”، اما همچنین گفت که “این هرگز اتفاق نخواهد افتاد”. یانگ افزود: “این کاملاً 100٪ هرگز اتفاق نخواهد افتاد.”

بخوانید  اعلام بازی‌ های ماه اکتبر 2022 پلی استیشن پلاس

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

الیس ادامه داد که فکر می‌کند نینتندو هیچ انگیزه‌ای برای ایجاد Melee HD نمی‌بیند و با یانگ موافق است که این امر باعث ایجاد سردرد برای شرکت می‌شود. یانگ گفت که از زمانی که در سریال Smash Bros کار می کرد، “تروما باقیمانده” داشته است. در نینتندو او گفت: “مقابله با آن واقعا یک کابوس بود.”

آخرین بازی Smash Bros، Ultimate، به فروش رسیده است بیش از 30 میلیون نسخه و یکی از پرفروش ترین بازی های سوییچ است.

الیس گفت که یکی از دلایلی که نینتندو با ساخت Melee HD ادامه نمی دهد این است که “جامعه در اطراف آن چقدر خسته کننده خواهد بود. اگر حتی یک جزئیات کوچک را در مورد این بازی تغییر دهید، [the community would say]”اوه، این بازی قابل اجرا نیست.”

یانگ افزود: “هیچ راهی برای ارضای غیرت این جامعه وجود ندارد.”