تهیه کننده کونامی دوست دارد با هیدئو کوجیما روی Metal Gear Solid کار کند

برای چندین دهه، هیدئو کوجیما یکی از برترین طراحان و کارگردانان بازی های ویدیویی کونامی و همچنین نیروی محرکه سری متال گیر بود. اما در سال 2015، کوجیما کونامی را ترک کرد و به تنهایی شکست خورد. طبق گزارش ها، روابط بین دو طرف تیره شده بود، به طوری که جف کیلی فاش کرد که کوجیما توسط کونامی اجازه حضور در جوایز بازی آن سال را نداشته است. صرف نظر از این، حداقل یک تهیه کننده در کونامی مایل است کوجیما را به فرنچایزی که ساخته است بازگرداند.

از طریق Video Game Chronicle، Metal Gear Solid Delta: Snake Eater تهیه کننده نوریاکی اوکامورا طی یک پخش زنده تحسین خود را از کوجیما ابراز کرد. اوکامورا همچنین تمایل خود را برای بازگشت کوجیما به Metal Gear Solid در آینده به اشتراک گذاشت.

اوکامورا می‌گوید: «من به‌عنوان یک چیزی بیشتر از اینکه دوباره با آقای کوجیما و بقیه اعضای تیم کار کنم، دوست ندارم. “اگر می توانست اتفاق بیفتد، رویا بود. »

اوکامورا اظهارات خود را با اشاره به این که کوجیما و تیمش احتمالاً احساسات مشابهی در مورد بازگشت به کونامی نداشتند، توصیف کرد. علیرغم عدم مشارکت کوجیما در بازسازی Snake Eater، داستان او در Metal Gear Solid Delta دست نخورده باقی مانده است و بازی دارای صدای ضبط شده اصلی است، از جمله بازی دیوید هایتر در نقش Naked Snake/Big Boss.

در مورد کوجیما، او و تیمش پروژه‌های زیادی برای کار دارند، از جمله Death Stranding 2، OD برای Xbox Series X و یک ویژگی جدید با سونی که هنوز رسماً فاش نشده است.

بخوانید  بازی‌های Fake Helldivers 2 برای مدت کوتاهی در Steam ظاهر شدند، اما از آن زمان حذف شدند

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر