تنها در تاریکی – راهنمای پازل هواپیما فصل 4

در پایان فصل 4 تنها در تاریکی، خود را در سردخانه بخش پزشکی گرفتار خواهید دید. به منظور فرار، شما باید قطعات طرح را در طرح درستی جمع آوری کنید تا با پلان اتاق مطابقت داشته باشد، اما هیچ سرنخ واضحی در اختیار شما قرار نمی گیرد. برای ترسیم صحیح پلان طبقه، باید سرنخ پنهانی را پیدا کنید که توسط بازی به آن برچسب زده نشده است.

چگونه معمای طرح را حل کنیم

برای حل پازل نقشه، باید دو مجموعه از قطعات طرح را در جعبه‌های سردخانه پیدا کنید. این جعبه ها در قفسه های مختلف در فضای کوچک قرار دارند و پیدا کردن آنها بسیار آسان است. با تمام این قطعات، می توانید شروع به چیدن پازل کنید. برای قرار دادن صحیح اتاق ها، باید آنها را با پلان زیر اتاق ها مطابقت دهید. با انتخاب یک قطعه آن را بلند کنید و می توانید هر قطعه و نحوه جهت گیری آن را ببینید.. راه حل صحیح مانند تصویر بالا است.

این راه حل صحیح برای پازل طرح است.
این راه حل صحیح برای پازل طرح است.

فایل در فضای خالی گوشه سمت چپ بالا قرار می گیرد و قطعات مختلف در جای دیگری مرتب شده اند. هنگامی که مشخص کردید هر قطعه کجا می رود، سریع ترین راه برای اطلاع از درستی چرخش این است که متن را طوری تنظیم کنید که بتوانید آن را به طور معمول بخوانید. اکثر قسمت ها دارای یک نام قطعه در گوشه بالا هستند، در حالی که برخی دارای لیستی از نام ها یا اطلاعات دیگری هستند که می توانید از آنها برای چرخش صحیح آنها استفاده کنید.

هنگامی که قطعات را به ترتیب صحیح قرار دادید، یک صحنه کوتاه شروع به نشان دادن این است که شما پازل را حل کرده اید. حل این معما کلید Morgue را به شما می دهد که به شما امکان می دهد سردخانه را ترک کنید و بقیه بخش پزشکی را کشف کنید.

بخوانید  عبور تعداد بازیکنان Forza Horizon 5 از ۳۴ میلیون

تحریریه مجله بازی یک گیمر