تمدید Spy x Family برای فصل دوم تایید ساخت انیمه spy x family

یک هفته مانده به پایان قسمت دوم فصل اول انیمه Spy x Family، استودیو توهو از تمدید این انیمه برای فصل دوم خبر داد و انیمه طولانی آن را تایید کرد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، خبرهای هیجان انگیزی از آینده انیمه Spy x Family منتشر شده است. در ابتدا تایید شد که انیمه spy x family برای فصل دوم تمدید شده است و فصل دوم این انیمه در سال 2023 پخش خواهد شد.همچنین انیمه بلندی بر اساس انیمه Spy x Family تایید شده است. که مانند فصل دوم سال آینده در ژاپن پخش خواهد شد. همچنین نیمه دوم فصل اول انیمه Spy x Family هفته آینده به پایان می رسد.

فصل اول انیمه Spy×Family در 25 قسمت، قسمت اول در 12 قسمت و قسمت دوم در 13 قسمت تولید و پخش شد. انیمه spy x family با همکاری Witt Studio و CloverWorks تولید شده است. کازوهیرو فوروهاشی، کارگردان Dororo و Mobile Suit Gundam Unicorn، کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه Spy × Family را بر عهده دارد. انیمه Spy x Family اقتباسی از مانگای Tatsuya Endo به همین نام است که پخش آن در سال 2019 آغاز شد و هنوز هم به شدت ادامه دارد.

تا به امروز 9 قسمت از مانگای Spy×Family نوشته و منتشر شده است. انیمه Spy×Family داستان یک مامور مخفی به نام لوید فورگر با نام مستعار مامور گرگ و میش را دنبال می کند که ماموریت خطرناکی را در کشوری دشمن برای جلوگیری از یک جنگ بزرگ دریافت می کند، جایی که باید با تشکیل یک خانواده خیالی به مدرسه ای نفوذ کند تا بتواند ارتباط برقرار کند. با فرد مورد نظر سازمان. همسر خانواده به نام یور فورگر یک قاتل حرفه ای است و دختر خانواده به نام آنیا فورگر دارای قدرت تله پاتی است.

بخوانید  محصولات 40 ساله Capcom را در آمازون پیش خرید کنید
تحریریه مجله بازی یک گیمر