تلاش آدام درایور برای زنده ماندن در سیاره ای ناشناخته در تریلر فیلم 65

اسکات بک و برایان وودز آنها کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی فیلم 65 را بر عهده داشتند که بیشتر به خاطر نویسندگی فیلم A Quiet Place و کارگردانی فیلم اسلشر Haunt در سال 2019 شناخته می شوند. آدام درایور بازیگر جنگ ستارگان، آریانا گرینبلات بازیگر عشق و هیولاها و کلویی کولمنمجری حاضر در فیلم جاسوس من در این فیلم ایفای نقش می کند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که سونی پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم 65 قبل از بازی Super Bowl منتشر کرده است. این تریلر تلاش پایلوت میلز برای نقش آفرینی است آدام درایور برای زنده ماندن در یک سیاره ناشناخته. این فیلم علمی تخیلی مهیج در تاریخ ۲۶ اسفند (۲۶ اسفند) اکران خواهد شد.

سونی پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم علمی تخیلی 65 با بازی آدام درایور پیش از شروع Super Bowl منتشر کرد.

سام ریمی از Raimi Productions، Scott Beck و Brian Woods of Beck/Woods. زینب عزیزی و دبی لیبلینگ آنها به عنوان تهیه کننده برای فیلم 65 کار می کنند. این فیلم نشان دهنده همکاری دیگری برای اسکات بک و برایان وودز با سم ریمی است که با هم در مجموعه 50 State of Fright همکاری می کردند. دنی الفمن موسیقی این مرموز و داگلاس مریفیلد او مسئولیت تهیه کننده اجرایی آن را بر عهده داشت.

در خلاصه داستان فیلم علمی تخیلی 65 آمده است: “پس از یک حادثه فاجعه بار در سیاره ای ناشناخته، خلبان میلز (با بازی آدام درایور) به سرعت متوجه می شود که در واقع 65 میلیون سال پیش روی زمین گیر افتاده است. اکنون میلز و یک بازمانده دیگر. به نام کوآ (شاهیر آریانا گرینبلات) باید یک نبرد حماسی برای بقا را در سرزمینی ناشناخته پر از موجودات خطرناک ماقبل تاریخ آغاز کند و از تنها شانس خود برای نجات استفاده کند.

بخوانید  نامزدهای جایزه تلویزیونی بافتا 2023 پیشتاز این است که صدمه ببیند و پاسخگو
دانلود فیلم آپارات