تعهد توسعه دهندگان Blood Bowl 3 به بررسی شکایات بازیکنان و ارائه محتوای رایگان

به گفته سیانید، برنامه تحویل محتوا برای Blood Bowl 3 در سال 2023 شامل سه فصل خواهد بود. هر فصل، یک پاس جدید به بازیکنان ارائه می‌شود که شامل یک دوره رایگان و یک دوره پولی با جوایز فزاینده‌ای ارزشمند است. علاوه بر این، مسیر پولی Blood Bowl 3 Battle Pass شامل یک باز کردن فوری است تا بازیکنانی که آن را خریداری کرده‌اند بتوانند فوراً به تیم جدید فصل دست پیدا کنند. با این حال، بازیکنان دیگر باید در هر فصل به بالاترین سطح برسند تا قفل این تیم را باز کنند.

استودیو سیانید، سازنده بازی Blood Bowl 3، گفت: “این همان چیزی است که قبل از انتشار بازی برنامه ریزی کرده بودیم. با این حال، ما قصد داریم ویژگی های درون بازی را پیاده سازی کنیم که به بازیکنان امکان می دهد علاوه بر توانایی خرید آیتم ها، آنها را دریافت کنند. محتوای سفارشی‌سازی مختلف یا Warpstone به عنوان پاداش از طریق تجربه درون‌بازی. ما می‌دانیم که احتمالاً نمی‌توانیم همه شما را راضی کنیم، اما معتقدیم سیستم درآمدزایی ما منصفانه، ارزشمند و اختیاری است. قابل درک خواهد بود.”

استودیو سیانید اعلام کرده است که با انتشار به روز رسانی های مختلف و محتوای رایگان به شکایات بازیکنان در مورد عملکرد بازی رسیدگی خواهد کرد.

پس از تاخیرهای متعدد و ارائه یک دوره دسترسی زودهنگام که با وجود باگ های متعدد نتوانست تجربه خوبی را برای بازیکنان ایجاد کند، Blood Bowl 3 دو روز پیش منتشر شد. اکنون به نظر می رسد که علیرغم مشکلات بزرگی مانند خرابی سرور و عملکرد فنی ناپایدار، سازندگان همچنان بر انتشار بازی اصرار داشتند. این باعث شد که Blood Bowl 3 در فروشگاه Steam امتیاز پخش “بیشتر منفی” را دریافت کند و تنها 27٪ کاربر مثبت باشد. بررسی ها تا کنون از دیگر شکایات بازیکنان می توان به نبود گزینه ذخیره در وسط بازی های تک نفره، کمبود شدید ابزارهای مدیریتی برای لیگ های خصوصی، عدم تاثیر استفاده از عوامل جهش زا در ظاهر بازیکنان، نداشتن تاریخچه و بررسی آمار عملکرد تیم اشاره کرد. بخش در منو، UI کند، و برخی از مشکلات هوش مصنوعی گزارش شده است.

بخوانید  Destiny 2 Season Of The Wish Story Catch-Up: What's Up With Riven, The Ahamkara, And The Dreaming City?

در مرحله بعدی، سازندگان Blood Bowl 3 شروع به شکایت از نحوه کسب درآمد از این بازی کردند.در حالی که Blood Bowl 3 به بازیکنان اجازه می دهد تا رنگ ها و نمادهای تیم خود را شخصی سازی کنند، گزینه هایی مانند کلاه ایمنی و پد شانه مربوط به شخصی سازی بازیکنان تیم می توانند فقط از طریق فروشگاه با استفاده از ارز درون بازی به نام Warpstone قابل دسترسی است. اگرچه ارز وارپستون هنوز فروخته نشده است، اما بخش خالی از فروشگاه به آن اختصاص داده شده است. علاوه بر این، بازیکنانی که 20 دلار اضافی برای خرید نسخه Brutal بازی پرداخت کرده بودند، 1000 واحد از آن ارز را به عنوان جایزه دریافت کردند.

به گفته سازندگان Blood Bowl 3، بازیکنان دو راه برای دریافت رایگان Warpstone و محتوای تزئینی دارند. اول ارتقا مربی با برنده شدن در مسابقات و دوم تکمیل محتوای فصلی اختیاری و کسب امتیاز برای آن. حال، مشکل بازیکنان این است که هیچ یک از این روش های پیشنهادی در حال حاضر در Blood Bowl 3 موجود نیست. استودیو سیانید قبلاً اعلام کرده بود که یک سیستم سطح مربی به عنوان بخشی از آپدیت آینده و فصل اول بازی به بازی اضافه خواهد شد. قرار است در 4 ژوئن 1402 (25 مه 2023) راه اندازی شود.

Blood Bowl 3 اکنون بر روی رایانه شخصی و کنسول‌های Nintendo Switch، PlayStation 5، PlayStation 4، Xbox One و Xbox Series X در دسترس است. Xbox Series S در دسترس است.

در همین راستا، اخیراً تیم سازنده Blood Bowl 3 با انتشار بیانیه ای در انجمن مخاطبان این بازی به شکایات بازیکنان پاسخ داده و متعهد شده است که مشکلات عمده گزارش شده توسط بازیکنان را که به ویژه مربوط به باگ های بی شمار است، حل کند. در بیانیه توسعه دهندگان آمده است: «بهبود عملکرد بازی اولویت اصلی ما است و مطمئن باشید که تمام تلاش خود را برای رفع اشکالات یا بهبود مکانیک های ناخواسته در اسرع وقت انجام خواهیم داد.

بخوانید  احتمال عرضه پردازنده ۴۰ هسته‌ای Arrow Lake Refresh در سال ۲۰۲۵

رقابت شدید در Blood Bowl 3

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر