تعداد کاربران Skull and Bones ناامید کننده است

طبق گزارش ها، بازی جمجمه و استخوان های یوبی سافت کمتر از 1 میلیون بازیکن دارد.

نه تنها Rocksteady's Suicide Squad: Kill the Justice League نتوانسته است انتظارات ناشر را برآورده کند، بلکه به نظر نمی رسد که بازی جمجمه و استخوان های Ubisoft نیز بهتر از این باشد. بر اساس گزارش های موجود از منابع داخلی تام هندرسون طبق گفته Insider Gaming، Skull and Bones حدود 850000 بازیکن دارد.

چیزی که در مورد این گزارش تکان دهنده است این است که این آمار شامل بازیکنانی می شود که به طور متوسط ​​حداقل چهار ساعت در آزمون هشت ساعته بازی کردند. به نظر می رسد قیمت پیشنهادی 70 دلاری نیز با انتقادات داخلی مواجه شده است. همانطور که یکی از کارمندان Ubisoft Montpellier اشاره کرد: “من فکر می کنم همه ما می دانیم که ارزش این بازی در بهترین حالت بین 30 تا 40 دلار است، اما تعیین آن خارج از کنترل ما است.”

مدیر عامل Ubisoft از قیمت بالای بازی قبل از انتشار Skull and Bones دفاع کرد و گفت که بازی بسیار بزرگ است و بازیکنان متوجه خواهند شد که با چه محصول عظیم و کاملی روبرو هستند. این شخص در ادامه Skull and Bones را یک پروژه AAAA توصیف کرد که در دراز مدت سودآور خواهد بود.

Skull and Bones اکنون برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس در دسترس است در نهایت محصول نهایی بسیار کمتر از انتظارات بازیکنان از یک تجربه دزدان دریایی هیجان انگیز و کامل بود و حالا باید منتظر فاش شدن برنامه های آینده یوبی سافت برای این بازی باشیم.

بخوانید  رمز ارز را در کمتر از 2 دقیقه در والکس ثبت کنید

تحریریه مجله بازی یک گیمر