تعداد بازیکنان Palworld به طرز چشمگیری افزایش یافته است

پس از مدت ها، Palworld بار دیگر توجه بازیکنان را به خود جلب کرده است. اخیراً به لطف آپدیت جدید این اثر، شاهد افزایش چشمگیر تعداد بازیکنان همزمان بوده ایم.

Palworld 2024 موفقیت بزرگی بود، اما محبوبیت آن به سرعت کاهش یافت. دلیل این امر چالش‌هایی بود که توسعه‌دهندگان برای درگیر نگه داشتن بازیکنان با آن مواجه بودند. تا آوریل، تعداد بازیکنان به میزان خیره کننده 97 درصد کاهش یافته بود.

به تازگی آپدیت جدیدی برای Palworld منتشر شده است. این به روز رسانی شامل چیزهای هیجان انگیزی مانند جزیره جدیدی به نام ساکوراجیما، دوستان اضافی، دشمنان جدید و آیتم های جدید است. این به روز رسانی علاقه بازیکنان را برانگیخته و منجر به افزایش چشمگیر تعداد بازیکنان در استیم شده است.

از ماه می، تعداد بازیکنان Palworld افزایش یافته است دائماً بین 20000 تا 30000 نفر بود. با ایناکنون، پس از انتشار آخرین به روز رسانی، این تعداد به بیش از 140000 بازیکن همزمان افزایش یافته است.

پوکمون با سلاح در Palworld

در حالی که این تعداد به هیچ وجه به بالاترین تعداد بازیکنان در Palworld نزدیک نیست، اما نشان دهنده افزایش 700٪ در تعداد بازیکنان همزمان است. در جهان با این حال، با رکورد 2.1 میلیون بازیکن همزمان، جایگاه خود را به عنوان دومین بازی با بیشترین تعداد بازیکن همزمان در استیم حفظ کرده است.

استودیوی Pocket Pair، سازنده بازی Palworld، قصد دارد تا پایان سال 2024 حالت Arena را به این اثر اضافه کند. این حالت به بازیکنان اجازه می دهد تا در نبردهایی شبیه به نبردهای سنتی پوکمون با یکدیگر بجنگند و یکی از ویژگی های مورد انتظار در بازی بوده است. که بسیاری از طرفداران منتظر آن بودند.

بخوانید  برنامه جدید Alone in the Dark این هفته پخش می شود

با این به روز رسانی، اگر همه چیز به خوبی پیش برود، می توانیم انتظار افزایش قابل توجه دیگری در تعداد بازیکنان همزمان Palworld را داشته باشیم. در حرکت رو به جلو، استودیو Pocket Pair باید با انتشار به‌روزرسانی‌های محتوای منظم، از پتانسیل بازی حداکثر استفاده را ببرد.

و در حالی که Palworld با این آپدیت دوباره احیا شده است، شاید بازی هایی مانند Helldivers 2 که با کاهش محبوبیت روبرو هستند، بتوانند از استراتژی مشابهی استفاده کنند و با یک آپدیت جالب دوباره علاقه خود را به دست آورند.

Palworld هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و سری ایکس‌باکس برای نینتندو در دسترس است و سردرگمی‌های زیادی ایجاد کرده است، احتمال انتشار Palworld بر روی کنسول نینتندو سوییچ بسیار کم به نظر می‌رسد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر