تریلر Tekken 8 مبارزات خیره کننده لی چائولان را نشان می دهد


Bandai Namco تریلر جدیدی از Tekken 8 منتشر کرده است که ترکیبات و ظاهر شخصیت لی چائولان را به نمایش می گذارد.

زمان زیادی تا انتشار بازی مبارزه ای مورد انتظار Tekken 8 باقی نمانده و Bandai Namco همچنان با انتشار تریلرهای مختلف، شخصیت ها و قسمت های جدیدی از داستان را به رخ می کشد. در جدیدترین تریلر بازی Tekken 8، می‌توانیم نگاهی کلی به ظاهر و ترکیب‌های ترکیبی شخصیت لی چائولان داشته باشیم. این شخصیت تقریبا در تمامی بازی های Tekken به جز نسخه سوم حضور داشته و به فرزندخوانده هیهاچی میشیما معروف است. به نظر می رسد این شخصیت در داستان بازی قصد دارد با تلاش های شیطانی و بی رحمانه کازویا میشیما مقابله کند.

اگرچه لی چائولان سبک کاراته را از میشیما آموخته است، اما هنرهای رزمی خود را گسترش داده است و اکنون می توانیم ترکیبی از تکنیک های مختلف رزمی را در ترکیب های او مشاهده کنیم. لی در ضربه زدن و جاخالی دادن همزمان مهارت دارد و حالت هیتمن او امکان جاخالی سریع را فراهم می کند. علاوه بر این، بازی Lee Chaolan's Rage Fan Art با انفجار و شکوفه دادن رز قرمز نمادین این شخصیت همراه خواهد بود، چیزی که طرفداران این مبارز را به وجد آورد.

بازی Tekken 8 در تاریخ 6 بهمن 1402 (26 ژانویه 2024) برای کاربران رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در دسترس خواهد بود. Xbox Series S قرار خواهد گرفت. Bandai Namco نسخه دمو بازی را به صورت رایگان در اختیار تمامی بازیکنان بر روی تمامی پلتفرم ها قرار داده است تا علاقه مندان می توانند بخشی از هر دو حالت داستانی و کوئست آرکید و همچنین فرصت مبارزه با چهار شخصیت اصلی را تجربه کنند.

بخوانید  سونی: مجموعه Call of Duty روی انتخاب کنسول گیمر‌ها تاثیرگذار است

دانلود ویدیو آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر